AOC MT IPS LCD WLED 23, 8" 24V5C/BK - IPS panel, 1920x1080, HDMI, DP, USB, USB-C, repro, pivot
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AOC MT IPS LCD WLED 23, 8" 24V5C/BK
Vlastnosti produktu
Úhlopříčka: 23.8"
Rozlišení: 1920x1080
Typ panelu: IPS
Jas: 300 nitů
Obnovovací frekvence: 75Hz
Specifikace obrazu
Synchronizace: Freesync
Barevný prostor (SRGB): 119 CIE 1931 %
Barevný prostor (DCI-P3): 88 CIE 1931 %
Barevný prostor (ADOBE RGB): 88 CIE 1931 %
Barevný prostor (NTSC): 85 CIE 1931 %
Informace o skříni
Typ rámečku: Bez rámečků na 3 stranách
Barva rámečku: Černá
Barva skříně: Černá
Reproduktory: 3 W x 2
Držák na stěnu vesa: 100x100
Ergonomické informace
Naklonění: 3° ±2° ~ 21° ±2°
Nastavení výšky: 130mm
Natočení: 28° ±2° ~28° ±2°
Otočení na výšku: Ano
Spotřeba energie
Spotřeba (Energystar): 28 W
Spotřeba v pohotovostním režimu: 0.5 W
Spotřeba ve vypnutém stavu: 0.3 W
Informace o konektivitě
- HDMI 1.4 x 1
- DisplayPort 1.2 x 1
- USB-C 3.2 x 1 (DP alt mode, upstream, power delivery up to 65 W)
- USB 3.2 (Gen 1)
- Výstup pro sluchátka (3,5 mm)
Rozměry produktu
Rozměry produktu včetně základny: 539.34 x 495 x 185 mm (V × Š × H)
Rozměry produktu bez základny: 539.34 x 318.59 x 45.3 mm (D × Š × V)
Rozměry balení: 526 x 612 x 142 mm (D × Š × V)
Hmotnost balení: 7.86 kg
Hmotnost produktu: 5.33 kg
Ostatní informace
OSD jazyky: Angličtina, Ukrajinština, Turečtina, Polština, Němčina, Portugalština, Španělština, Francouzština, Finština, Korejština, Japonština, Čínština (zjednodušená), Čínština (tradiční), Švédština, Nizozemština, Italština, Chorvatština, Ruština, Čeština
Záruční doba: 3 roky
MTBF (včetně panelu): 50 000 hodin
Co je v krabici
- Kabel HDMI
- Kabel USB-C na C
- Napájecí kabel
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.