AOC MT IPS LCD WLED 23, 8" 24V5CW/BK - IPS panel, 1920x1080, HDMI, DP, USB, USB-C, repro, pivot, webcam
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AOC MT IPS LCD WLED 23, 8" 24V5CW/BK
Produktové číslo: 4038986140256
Úvod
Monitor AOC 24V5CW je 23.8” IPS panel s FHD rozlišením a ergonomickým stojanem pro 360° komfortní zážitek.
Klíčové vlastnosti
- USB-C s Power Delivery až 65 W
- 4 USB porty
- HDMI
- Integrovaná webová kamera s certifikací Windows Hello™
- Obnovovací frekvence 75 Hz
- Bezrámečkový design
Detailní specifikace
Úhlopříčka: 23.8"
Rozlišení: 1920x1080
Typ panelu: IPS
Jas: 300 nitů
Obnovovací frekvence: 75 Hz
Doba odezvy (GTG): 4 ms
Doba odezvy (MPRT): 1 ms
Statický kontrastní poměr: 1000:1
Dynamický kontrastní poměr: 20M:1
Pozorovací úhel (CR10): 178/178
Barvy displeje: 16,7 milionu
Technologie Synchronizace: Freesync
Zamezení blikání: Ano
Potlačení modrého světla: Low Blue Light
Typ rámečku: Bez rámečků na 3 stranách
Barva rámečku: Černá
Povrch rámečku: Matný
Odnímatelný stojan: Ano
Reproduktory: Ano
Výkon reproduktorů: 5 W x 2
Webkamera: Ano
Zámek Kensington: Ano
Držák Na Stěnu VESA: 100x100
Ergonomie
Naklonění: 3.5° ±1.5° ~ 21.5° ±1.5°
Otočení na výšku: Ano
Natočení: 28° ±2° ~28° ±2°
Nastavení výšky: 130mm
Konektivita
HDMI: HDMI 1.4 x 2
Rozhraní USB-C: USB-C 3.2 x 1 (DP alt mode, upstream, power delivery up to 65 W)
DisplayPort: DisplayPort 1.2 x 1
Rozbočovač USB: Ano
Vysokorychlostní rozbočovač USB: USB 3.2 (Gen 1)
Porty USB pro Downstream: 4
Port USB pro rychlé nabíjení: Ano
Audio výstup: Výstup pro sluchátka (3,5 mm)
Rozměry
Rozměry produktu včetně základny: 613.03 x 516.6 x 200 (V × Š × H)
Rozměry produktu bez základny: 613.03 x 363.4 x 43.9 (D × Š × V)
Rozměry balení: 456 x 840 x 141 (D × Š × V)
Hrubá hmotnost včetně balení: 8.99 kg
Čistá hmotnost bez balení: 6.08 kg
Obsah balení
Kabel HDMI (1.5m), Kabel USB-C na C (1.8m), Napájecí kabel
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.