AOC MT IPS LCD WLED 27" Q27P3CW - IPS panel, 2560x1440, 350cd, 2xHDMI, DP, USB-C, 4x USB 3.2, repro, pivot, webcam

ilustrační foto

AOC MT IPS LCD WLED 27
AOC MT IPS LCD WLED 27
AOC MT IPS LCD WLED 27
AOC MT IPS LCD WLED 27
AOC MT IPS LCD WLED 27
Obj. číslo
3147906
OEM
Q27P3CW
Výrobce
AOC
Věrnostní body: 416
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

AOC MT IPS LCD WLED 27" Q27P3CW

Obecný popis

AOC Q27P3CW je 27” monitor s třístranným rámečkem. Nabízí rozlišení QHD (2560 x 1440). Jas je 350 nitů. Pozorovací úhly jsou 178/178°.

Spolupráce na dálku

Monitor je vybaven dvěma 5W reproduktory. Má 5MP webovou kameru podporující Windows Hello™.

Konektivita

Monitor podporuje USB-C s příkonem napájení až 65 W. Má USB rozbočovač, RJ-45 a výstup DP.

Certifikace

Monitor má certifikace EPA, TCO a EPEAT.

Rozlišení QHD

Rozlišení 2 560 x 1 440 zajišťuje vynikající kvalitu obrazu. Poměr stran je 16 : 9.

Videohovory

Vestavěná webová kamera s mikrofonem umožňuje realistické videohovory.

Webová kamera s certifikací Windows Hello™

Webová kamera podporuje funkci rozpoznávání obličeje Windows Hello™.

Panel IPS

Panel IPS zajišťuje přirozené a přesné barvy. Odstíny barev zůstávají stejné bez ohledu na úhel pohledu.

Specifikace

Obnovovací frekvence je 75 Hz. Doba odezvy (GtG) je 4 ms. Kontrast (statický) je 1000 : 1. Kontrast (dynamický) je 20 mil. : 1.

Ergonomie

Monitor má odnímatelný stojan. Podporuje Vesa 100 × 100. Naklonění je -5~35°. Otočení je -180/180 °. Míra nastavení výšky je 150 mm.

Konektivita

Monitor má HDMI 1.4 × 2, DisplayPort 1.2 × 1, USB-C (režim DP Alt Mode). USB připojení je USB 3.2 (Gen1) × 4.

Multimédia

Monitor má reproduktory 5 W × 2. Má audio výstup a mikrofon.

Funkce

Monitor podporuje technologie AdaptiveSync, Flicker-Free a Low Blue Light. Má RJ45.

Napájení / prostředí

Zdroj napájení je 100–240 V, 50/60 Hz.

Záruka

Záruční doba je 3 roky.

Co je v krabici

  • HDMI kabel (1,8 m)
  • Kabel DisplayPort (1,8 m)
  • USB kabel (1,8 m)
  • Napájecí kabel Schuko C13 (1,8 m)

Parametry

Použití
Formát obrazovky
USB počet
Rozlišení displeje
Povrchová úprava displeje
Energetická třída
Standardní záruka (roky)
Vlastnost
Typ panelu
Barevná hloubka (bit)
DP počet
DP verze
HDMI počet
HDMI typ
USB verze
USB-C počet
HDMI verze
Výrobce
Doba odezvy (ms)
Jas (cd/m2)
VESA rozměry
Odezva (ms)
*Úhlopříčka displeje (")
*Obnovovací frekvence (Hz)
*Kontrast:1

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.