APPLEiPhone SE 3 64GB Starlight

- 14%

ilustrační foto

APPLEiPhone SE 3 64GB Starlight
APPLEiPhone SE 3 64GB Starlight
APPLEiPhone SE 3 64GB Starlight
APPLEiPhone SE 3 64GB Starlight
APPLEiPhone SE 3 64GB Starlight
APPLEiPhone SE 3 64GB Starlight
APPLEiPhone SE 3 64GB Starlight
APPLEiPhone SE 3 64GB Starlight
Obj. číslo
31216672
OEM
mmxg3cn/a
Výrobce
Apple
Věrnostní body: 602
0 hodnocení
Skladem 1 ks, v pátek u Vás

13 989 Kč

12 058 Kč

9 965 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 12 058 Kč
Skladem 1 ks, v pátek u Vás

12 058 Kč

13 989 Kč

9 965 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Apple iPhone SE 3 64GB Starlight

Elegantní design a výkon

iPhone SE 2022 přichází v elegantní kombinaci skla a hliníku. Dostupný je ve třech barevných variantách: černé, bílé a červené. Nabízí rychlé připojení k síti 5G a voděodolné provedení IP67.

Retina HD displej

4,7" Retina displej s technologií IPS a hustotou pixelů 326 PPI zajišťuje krásné podání barev. Displej má jas až 625 nitů a dynamické nastavení bílé TrueTone.

12Mpx širokoúhlý fotoaparát

12Mpx širokoúhlý fotoaparát s clonou f/1.8, LED True Tone bleskem a 5× digitálním zoomem. Doplňuje ho 7Mpx přední fotoaparát s clonou f/2.2, ideální pro selfie a videohovory.

Výkonný čip Apple A15 Bionic

Čip Apple A15 Bionic vyrobený 7 nm technologií nabízí vyšší výkon i úsporu energie. Díky efektivní optimalizaci dosahuje až 15hodinové výdrže baterie při přehrávání videa.

iOS 15

Verze iOS 15 je připravena maximálně využít potenciál procesoru Apple A15 Bionic. Přináší spoustu zajímavých a užitečných funkcí.

Specifikace

  • Úhlopříčka displeje: 4,7"
  • Typ displeje: Retina HD (IPS)
  • Výrobce procesoru: Apple
  • Model procesoru: A15 Bionic
  • Interní paměť: 64 GB
  • Operační systém: iOS 15
  • Rozlišení zadního fotoaparátu: 12 Mpx
  • Rozlišení předního fotoaparátu: 7 Mpx
  • Typ akumulátoru: Li-Pol
  • Výkon nabíjení: 20
  • Konektor: Lightning

Parametry

Operační systém
Rozlišení displeje
Typ
Typ displeje
Certifikace
Bezdrátové technologie
Datové služby
Funkce fotoaparátu
Konfigurace karet
Slot na paměťovou kartu
Tvar výřezu v displeji
Typ hlavní SIM karty
Značka procesoru
Počet objektivů předního fotoaparátu
Počet objektivů zadního fotoaparátu
Typ baterie
Výrobce
*Počet jader procesoru
*Úhlopříčka displeje

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29217 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.