UMIDIGI BISON GT2 5G - Použité
10 998 Kč
7 768 Kč
6 420 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
UMIDIGI BISON GT2 5G
Technologie 5G
Podpora 5G+5G dual SIM pro plynulejší zážitek z online aktivit.
Wi-Fi 6
Ovládněte internet s nízkou latencí a vyšší přenosovou rychlostí díky Wi-Fi 6.
Procesor Dimensity 900
6nm technologický proces a frekvence až 2,4 GHz pro výjimečný výkon a nižší spotřebu energie.
Herní boost
HyperEngine 3.0 a výkonný systém kapalinového chlazení pro nejlepší herní zážitek.
6150 mAh baterie
Silná baterie s kapacitou 6150 mAh a podporou 18W rychlého nabíjení.
Obnovovací frekvence 90 Hz
6,5 palcový displej s obnovovací frekvencí 90 Hz pro plynulý grafický zážitek.
Odolný design
Odolný a stylový design s matným povrchem ze skelných vláken AG a gumovým polštářkem.
Ochrana IP68, IP69K a MIL-STD-810G
Ochrana proti prachu a vodě do 1,5m po dobu 30 minut a odolnost proti pádu z výšky až 1,8m.
64MP trojitý fotoaparát s Al
64MP hlavní zadní fotoaparát pro ohromující fotografie v jakékoliv situaci.
Nezávislá tlačítka
Dvě přizpůsobitelná tlačítka pro rychlý přístup k funkcím.
Výškoměr a barometr Bosch
Vysoce přesný výškoměr a barometr Bosch pro kontrolu informací o dobrodružstvích.
FM Radio
Interní anténa pro FM rádio bez nutnosti připojování sluchátek.
Android 12
Nejnovější systém Android 12 pro personalizovanější design rozhraní a plynulejší provoz.
Technické specifikace
- Operační systém: Android 12
- Procesor: MediaTek Dimensity 900 6nm
- Paměť RAM: 8 GB
- Paměť interní: 128 GB
- Displej: 6.5" FHD+ Fullscreen (90Hz)
- Rozlišení: 1080 x 2400 px
- Wi-Fi: Wi-Fi 6
- Kamera přední: 24MP
- Kamera zadní: 64 MP, 8MP ultra-široká kamera, 5MP makro kamera
- Bluetooth: 5.2
- FM rádio: Ano
- Odolnost: IP68, IP69K, MIL-STD-810G
- Baterie: 6150 mAh
- Rychlé nabíjení: 18W
- Rozměry: 172,2 x 83,9 x 12,9 mm (VxŠxH)
- Hmotnost: cca 280g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.