AQARA Vibration sensor - senzor vibrací
495 Kč
438 Kč
362 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Aqara Vibration Sensor - senzor vibrací
Model: DJT11LM
Verze: EU
Senzor vibrací Aqara je určen pro použití s EU verzí řídící jednotky Aqara Hub.
Kompatibilita
Pracuje s aplikacemi Aqara Home app a Xiaomi Mi Home app pro Android i iOS.
Je možné jej použít jako zařízení HomeKit, pokud máte Aqara Hub.
Pro ovládání na dálku mimo domácí Wi-Fi / LAN sítě je potřebný Apple TV, iPad nebo HomePod.
Funkce
Aqara Vibration Sensor detekuje vibrace a pohyb v domě.
Je vybaven vysoce přesným snímačem akcelerace.
Umožňuje nastavení různých inteligentních scén, například lokální a vzdálený alarm při rozbití skla.
Umístění
Aqara Vibration Sensor může být umístěn kdekoliv v domě dle vašich potřeb.
Bezpečnost
Při detekci vibrace, náklonu nebo poklesu spustí na řídící jednotce Aqara Hub poplašný zvuk a pošle upozornění na váš telefon.
Domácí automatizace
Spolupracuje s dalšími zařízeními podporující HomeKit v aplikaci Apple Home a také s jinými inteligentními zařízeními v aplikaci Mi Home.
Pomocí Aqara inteligentních domácích produktů si můžete vytvořit / přizpůsobit různé automatizační scény.
Pokročilá technologie
Obal je vyroben z anti-UV materiálu a barva nevybledne, což umožňuje dlouhodobé použití.
Senzor je energeticky šetrní a knoflíková baterie vydrží asi 2 roky.
Specifikace
- Produktová značka: Aqara
- Produktové jméno: Vibration Sensor
- Model: DJT11LM
- Produktové Rozměry: 36 x 36 x 9 mm
- Produktová Bílá
- Produktový Materiál: ABS + PC
- Typ Baterií: CR2032
- Hmotnost produktu s balením: 55.5g
- Čistá hmotnost produktu: 11.5g
Bezdrátové parametry
- Bezdrátové připojení: Zigbee
- Bezdrátový Standard: IEEE 802.15.4
- Dosah signálu: 30M uvnitř bez překážek, 200M ven
Operační podmínky
- Operační teplota: -10° - + 50°C
- Operační vlhkost: 0% - 95% RH, bez kondenzace
Podpora Aplikací:
- Apple Home app (iOS 10.3 nebo vyšší)
- Aqara Home app (Android 5.0 nebo vyšší, iOS 10.3 nebo vyšší)
Co je v balení:
- Vibrační Senzor x 1
- Nálepka x 1
- Návod x 1
Poznámka
Produkt se musí používat s kompatibilním zařízením Aqara Hub.
Pro komplexní automatizace (oznámení, pokud-pak akce) musí být pohybový senzor připojen k Aqara Hub, kde jsou již kompatibilní zařízení připojeno.
Pro použití tohoto produktu s HomeKit je potřebný Aqara Hub.
Produkt je omezen na použití v interiéru. Před použitím jej připojte k Aqara Hub-u.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.