ASUS TUF Gaming F15/FX507ZV4/i7-12700H/15,6"/FHD/16GB/512GB SSD/RTX 4060/bez OS/Gray/2R
30 091 Kč
24 869 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Model: ASUS TUF Gaming F15 FX507ZV4 Operační systém: bez operačního systému Procesor: Intel Core i7-12700H Processor 2.3 GHz (24M Cache, up to 4.7 GHz, 14 cores: 6 P-cores and 8 E-cores) Paměť: 16 GB (8GB DDR4-3200 SO-DIMM *2) Počet slotů (celkem / volné): 2/0 Maximální paměť: 32 GB Pevný disk: 512GB PCIe 4.0 NVMe M.2 SSD Volné sloty pevného disku: 1x M.2 Optická mechanika: ne Displej: 15,6\" FHD (1920 x 1080) 16:9 144Hz IPS antireflexní Stylus: ne Grafická karta: NVIDIA GeForce RTX 4060 8GB GDDR6 Laptop GPU Polohovací zařízení: TouchPad Podsvícená klávesnice: ano (RGB) Numerická klávesnice: ano Web kamera: 720p HD Čtečka otisku prstu: ne Síť: 10/100/1000 Mbps Bezdrátová komunikace: Wi-Fi 6(802.11ax) (Dual band) 2*2 + Bluetooth 5.2 USB: *1x Thunderbolt 4 support DisplayPort *1x USB 3.2 Gen 2 Type-C support DisplayPort / power delivery / G-SYNC *2x USB 3.2 Gen 1 Type-A Další konektory: *1x RJ45 LAN port *1x HDMI 2.1 FRL *1x 3.5mm Combo Audio Jack Čtečka paměťových karet: ne Baterie: 90 Wh, 4 články Li-ion Napájení: ø6.0, 240W AC Adapter Barva: Jaeger Gray Rozměry: 35.4 x 25.1 x 2.24 ~ 2.49 cm Hmotnost: 2,2 kg Záruka: 2 roky Dvouletá prémiová záruka ASUS Pick-up and Return pro IČO i soukromé osoby ZDARMA. Podrobnosti naleznete zde: https://www.asus.com/cz/event/bezstarostny_servis/ Stránky výrobce: https://www.asus.com/laptops/for-gaming/tuf-gaming/asus-tuf-gaming-f15-2022/ Nabídku kompatibilních rozšíření ke standardní záruce naleznete v souvisejícím zboží.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.