Avacom baterie pro Dewalt, Ni-MH, 18V, 3000mAh
1 866 Kč
1 467 Kč
1 212 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
136,60 x 88,45 x 112,40mm, 1025,9g, články PanasonicXXX 0700 900 520, DC9096, DE9039, DE9095, DE9096, DE9098, DE9503, DW9095, DW9096, DW9098
DEWALT:
DC020, DC212, DC212B, DC212KA, DC212KB, DC212KZ, DC212N, DC213KB, DC330K, DC330KA, DC330KB, DC330N, DC380KA, DC380KB, DC380N, DC385, DC385B, DC385K, DC390, DC390B, DC390K, DC390KA, DC390KB, DC390N, DC410, DC410KA, DC410KB, DC410N, DC411B, DC411KA, DC411KL, DC490B, DC490KA, DC495B, DC495KA, DC515, DC515B, DC515K, DC515N, DC520KA, DC527, DC530KA, DC545K, DC546K, DC550, DC550B, DC550KA, DC608B, DC608K, DC616K, DC618, DC618K, DC618KA, DC628K, DC668KA, DC720KA, DC721KA, DC721KB, DC725KA, DC725KB, DC729KA, DC759, DC759KA, DC759KB, DC820B, DC820KA, DC820KB, DC821KA, DC823B, DC823KA, DC825B, DC825KA, DC825KB, DC920KA, DC925, DC925KA, DC925KB, DC925VA, DC926KA, DC926VA, DC987, DC987KA, DC987KB, DC988KA, DC988KB, DC988VA, DC989KA, DC989VA, DC998KB, DCD690KL, DCD760B, DCD775B, DCD920B2, DCD925, DCD925B2, DCD940KX, DCD950B, DCD950KX, DCD950VX, DCD959KX, DCD959VX, DCD970KL, DCF059KL, DCF826KL, DCG411KL, DW056, DW056K, DW056K-2, DW056KS, DW056N, DW057K, DW057K-2, DW057N, DW059, DW059B, DW059K-2, DW908, DW919, DW932, DW933, DW933K, DW934, DW934K-2, DW934K2, DW934K2H, DW936, DW936K, DW938, DW938K, DW959K-2, DW960, DW960B, DW960K, DW960K-2, DW987, DW987KQ, DW988, DW988KQ, DW989, DW995, DW997, DW997K-2, DW999, DW999K, DW999K-2, DW999K2, DW999K2H, DW999KQ
WÜRTH:
BS 18-A Combi, BS 18-A Power, HL 18, SBS 18-A, STB 18-A
Zkontrolujte prosím kompatibilitu s vaší originální nabíječkou Dewalt pro Ni-Mh akumulátory.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.