Belkin SOUNDFORM™ Bolt - Wireless Earbuds - bezdrátová sluchátka, zelená
777 Kč
642 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Vychutnejte si vysoce věrný zvuk a prémiové funkce s bezdrátovými sluchátky SoundForm Bolt. Hudbu udržíte v chodu až 28 hodin pro delší poslech a bezproblémově se připojíte k zařízením s technologií Bluetooth® 5.2. 6mm dynamické měniče poskytují trvale hladký, čistý zvuk a lehký, ergonomický design náušníků umísťuje sluchátka pohodlně a těsně do uší pro delší požitek z poslechu. Materiály s certifikací IPX4 umožňují použití v deštivém počasí a propocených tréninkech. Mono režim umožňuje používat jedno sluchátko najednou, aby se prodloužila životnost baterie a zůstali ve střehu okolí. Výhody produktu • Výdrž baterie až 28 hodin – 9 hodin přehrávání na jedno nabití pro sluchátka a dalších 19 hodin baterie v nabíjecím pouzdře znamená, že můžete mluvit, poslouchat a streamovat bez přerušení • Ostrý, hladký zvuk z 6mm dynamických měničů vám umožní slyšet hudbu a hovory jasně • Silikonové nástavce do uší umožňují lehké, ergonomické uchycení špuntů do uší, aby pohodlně a těsně přiléhaly na místo • Odolnost proti potu a vodě IPX4 • Tlačítka bez aplikací ovládají přehrávání, pozastavení a posun hudebních skladeb a přijímání hovorů pouhými několika klepnutími • Mono režim umožňuje používat jedno sluchátko najednou, aby se prodloužila životnost baterie a zůstali ve střehu okolí Technické specifikace • Měniče: 6 mm • Frekvenční odezva: 20Hz-20kHz • Maximální SPL: 98 dB • Verze BT: 5.2 • BT profily: A2DP, HFP, AVRCP, HSP • Hmotnost špuntů: 5 g na sluchátko • Hmotnost pouzdra: 33,78 g • Baterie: 45mAh • Baterie pouzdra: 300 mAh • Nabíjecí port: USB-C • Dotykové ovládání na každém sluchátku • Odolnost proti potu a vodě IPX4 Balení obsahuje • Bezdrátová sluchátka SoundForm Bolt • Nabíjecí pouzdro • 3 páry silikonových nástavců do uší (S/M/L) • Nabíjecí kabel USB-C® • Rychlý návod Kompatibilita • Zařízení s podporou Bluetooth®Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.