Freebuds Pro 2 Ceramic White HUAWEI
4 999 Kč
4 319 Kč
3 570 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HUAWEI Freebuds Pro 2 Ceramic White
EAN: 6941487257829
Obecný popis
Bezdrátová sluchátka Huawei FreeBuds Pro 2 nabízí křišťálovou kvalitu zvuku a prudké basy. Navíc potlačí okolní hluk a umožňují připojení ke dvěma zařízením současně. Sluchátka mají dlouhou výdrž baterie a intuitivní dotykové ovládání.
Technické specifikace
- Zvukový systém: Duální systém
- Rozsah frekvence: 14 Hz - 48 000 Hz
- HD audio certifikát: Hi-Res, HWA
- Adaptivní ekvalizér: Trojitý adaptivní ekvalizér (hlasitost / opotřebení / zvuk)
- Úroveň ANC: až 47 dB
- ANC režimy: 3 režimy
- Kvalita hovorů: 3 mikrofony + algoritmus hluboké neuronové sítě
- Výdrž baterie: až 30 hodin s pouzdrem
- Připojení dvou zařízení: Podporuje Android i iOS
- Odolnost proti vodě a prachu: IP54
Parametry sluchátek
- Délka: 29,1 mm
- Šířka: 21,8 mm
- Výška: 23,7 mm
- Hmotnost: přibližně 6,1 g ± 0,2 g
Parametry nabíjecího pouzdra
- Délka: 67,9 mm
- Šířka: 24,5 mm
- Výška: 47,5 mm
- Hmotnost: Přibližně 52 g ± 1 g
Výdrž baterie
- Na jedno sluchátko: 55 mAh (min.)*
- Nabíjecí pouzdro: 580 mAh (min.)*
- 6,5 hodiny přehrávání na jedno nabití** (ANC vypnuté)
- 4 hodiny přehrávání na 1 nabití** (ANC zapnuté)
- 30 hodin přehrávání s nabíjecím pouzdrem** (ANC vypnuté)
- 18 hodin přehrávání s nabíjecím pouzdrem** (ANC zapnuté)
Nabíjení
- Kabelové připojení: USB typu C (5V/0,5A a více)
- Standard Qi: (2 W)
Doba nabíjení
- Přibližně 1 hodina pro nabíjecí pouzdro bez sluchátek (kabelové)**.
- Asi 40 minut pro sluchátka (v nabíjecím pouzdře)**.
- Asi 120 minut pro nabíjecí pouzdro bez sluchátek (bezdrátové) **
*Standardní hodnota. Skutečná kapacita se může mírně lišit. Tato kapacita je nominální kapacita baterie. Skutečná kapacita baterie u jednotlivých telefonů může být mírně vyšší nebo nižší než nominální kapacita baterie.
**Založeno na výsledcích testů laboratoře HUAWEI, pouze pro informaci.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.