Brother HL-L2442DW (30 str., USB 2.0, duplex, WiFi)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Hlavní vlastnosti: • Tisk s rychlostí až 30 stran za minutu • Oboustranný tisk s rychlostí až 15 stran za minutu • Jednořádkový LCD displej • 5GHz WiFi a USB rozhraní • Kapacita paměti 64 MB • Vstupní zásobník na 250 listů papíru11 • Součástí dodávky toner na 700 stran • Maximální kapacita náhradního toneru 3 000 stran Obecné HL-L2442DW I strana 4 Technologie Elektrofotografický laser Kapacita paměti 64 MB Ovládací panel Jednořádkový LCD displej, klávesy Obsah balení Zařízení, toner, fotoválec, napájecí kabel, stručný návod k obsluze, záruční list Místní rozhraní Vysokorychlostní USB 2.0 Bezdrátová síť Podpora 2,4 GHz a 5 GHz Tisk Rychlost tisku mono (A4) Jednostranně: 30 str./min. Oboustranně: 15 str./min. monochromaticky FPOT (čas prvního výtisku) Až 8,5 sec. mono Rozlišení Až 1 200 x 1 200 dpi Tichý režim Režim snížení hluku při tisku Manipulace s papírem11 HL-L2442DW I strana 5 Vstup papíru Standardní zásobník 250 listů Ruční podavač 1 list Výstup papíru 150 listů A4 Tisk na obálky Ano – z ručního podavače Typ média a hmotnost Standardní zásobník Kancelářský papír, tenký papír, recyklovaný papír, tlustý papír 60 - 163 g/m2 Ruční podavač Kancelářský papír, tenký papír, tlustý papír,tlustší papír, recyklovaný papír, hrubý papír, štítky, obálky, tenké obálky, tlusté obálky 60 – 230 g/m2 Automatický oboustranný tisk Kancelářský papír, tenký papír, recyklovaný papír 64-105 g/m2 Rozměr médií Standardní zásobník A4, Letter, B5(JIS), B5(ISO), A5, A5 (dlouhý okraj), B6(JIS), A6, Executive, A4 krátký papír, 16K (195 x 270 mm) Ruční podavač Šířka 76,2 až 215,9 mm Délka 127 až 355,6 mm Obálky: COM-10, DL, C5, Monarch Automatický oboustranný tisk A4 Připojení HL-L2442DW I strana 6 Bezdrátová síť 2,4 GHz: IEEE 802.11 b/g/n (režim Infrastructure) IEEE 802.11 g/n (Wi-Fi Direct) 5GHz: IEEE 802.11 a/n (režim Infrastructure) IEEE 802.11 a/n (Wi-Fi Direct) Wi-Fi Direct® Bezdrátový tisk bez procházením bezdrátovým přístupovým bodem (podporovány automatické i manuální metody) Podpora bezdrátového nastavení Wi-Fi Protected Setup (WPS) Bezdrátová aplikace Vertikální párování Mobilní připojení Tisk nebo skenování z mobilního zařízení pomocí Brother Mobile Connect, Airprint, Mopria Místní rozhraní Vysokorychlostní USB 2.0 Zatížitelnost Doporučená měsíční Až do 2 500 stran Toner v dodávce 700 stranParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.