LEXMARK ČB tiskárna MS823dn A4, 61ppm, 512MB, duplex, USB 2.0
23 090 Kč
19 083 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LEXMARK ČB tiskárna MS823dn A4
Technologie: Monochrome Laser
Velikost pracovní skupiny: Střední
Displej: 2,4" barevný LCD
Podporované rozměry médií
- A6, Oficio
- 7 3/4 Envelope, 9 Envelope
- JIS-B5, A4, Legal, A5, Letter, Statement, Executive
- Universal, DL Envelope, Folio, 10 Envelope
Manipulace s papírem
Zahrnuto: 100-Sheet Multipurpose Feeder, Integrated Duplex, Výstupní přihrádka na 150 listů, Integrovaný zásobník na 250 listů
Standardní porty
Gigabit Ethernet (10/100/1000), Port USB 2.0 Specification Hi-Speed Certified (typ B)
Rozměry a hmotnost
Rozměry: 260 x 399 x 374 mm
Hmotnost: 14.1 kg
Rychlost tisku
Jednostranně: 44 str./min.
Oboustranně: 22 str./min.
Rozlišení tisku
1200 x 1200 dpi, Kvalita 2400, 300 x 300 dpi, 600 x 600 dpi, Kvalita 1200
Podporované typy médií
- Papírové štítky, Tvrdý papír, Obyčejný papír
- Transparencies, Envelopes, vinylové štítky
Kapacita vstupu a výstupu papíru
Standardní kapacita vstupu: 350 stránek
Maximální kapacita vstupu: 2000 stránek
Standardní kapacita výstupu: 150 stránek
Kazety a zobrazování
Počet vytištěných stránek u kazet: až 25,000
Odhadovaný počet vytištěných stránek na zobrazovací válec: 60,000 stran
Hardware
Procesor: 1.0 GHz MHz
Paměť: 512 MB
Možnosti připojení
Síť Ethernet: Ano
Bezdrátová: Bezdrátové příslušenství
Podporované operační systémy
- Microsoft Windows: Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 8 x64, Windows 7 x64, Windows 8.1 x64, Windows 7
- Apple: Apple OS X (10.6, 10.7, 10.8, 10.9, 10.10, 10.11, 10.12)
- Linux: Debian GNU/Linux 7.0, 8.0, Ubuntu 16.04 LTS, Fedora 23, 24, openSUSE Linux 42.3, Red Hat Enterprise Linux WS 6, 7, openSUSE Linux 13.2, SUSE Linux Enterprise Server 10, 11, 12
Elektrické napájení a provoz
ENERGY STAR: Ano
Obvyklá spotřeba energie podle standardu Energy Star: 1.8 kilowatthodin za týden
Hlučnost / Hlučnost v činnosti: 14 dB (nečinná), 56 dB (Tisk)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.