Čelovka Bailong na kolo cree xml t6 zoom
497 Kč
452 Kč
374 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Čelovka Bailong s držákem na kolo cree xml t6 zoom. Svítilna má funkci zoom, takže si můžeme upravit vyzařované světlo podle našich potřeb. Úzký a dlouhý paprsek světla umožňuje osvětlit velmi vzdálená místa. Lehká a šikovná čelovka. Její konstrukce zajišťuje stabilitu a zabraňuje sklouznutí svítilny z hlavy. Má také 2 elastická a nastavitelná ramínka, Popis a baterii připojenou ke svítilně a připevněnou k zadní části hlavy. Navíc ji lze použít jako svítilnu na kolo, stačí ji namontovat na rám kola. Součástí sady je i zadní světlo, díky kterému budete na silnici za jízdy vidět.
Režimy osvětlení:
- 100% výkon
- 50 %
- Stroboskop
Provozní režimy:
- Přední strana: 1 LED CREE XML-T6 - 3 provozní režimy
- Zadní: 5 LED - 7 provozních režimů
Svítilna je nenahraditelná:
- V garáži
- Z města
- Na pozemku
- Doma
- Ve stanu
- Na výletě
- Na kole
Technické specifikace:
- Pouzdro: plast
- Životnost LED: až 100 000 hodin
- Přední svítilna: 3 x AAA baterie (nejsou součástí balení)
- Zadní světlo: 2 x AAA baterie (nejsou součástí balení)
- Zadní světlo má těsnění odolné proti povětrnostním vlivům
- Pracovní doba: 8 hodin
- Životnost LED: 100 000 hodin
- Funkce ZOOM
- Pružné a nastavitelné popruhy
- Konstrukce zajišťuje stabilitu a zabraňuje sklouznutí svítilny z hlavy
- Příjemné na nošení
- Pogumovaný spínač
- Baterie 15800 mAh 4,2V
- Výrobek je certifikován CE
Rozměry:
- Přední lampa: délka - 6,5 cm, průměr - 2,5 cm
- Zadní svítilna: délka - 6,5 cm, šířka - 4 cm
Sada obsahuje:
- Čelovka BL-B06B
- Nabíječka
- Nabíječka do auta
- Baterie
- Přední a zadní držák na kolo
- Pouzdro
- Originální balení
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.