Cooler Master vodní chladič MASTERLIQUID LITE ML240L V2 RGB
2 043 Kč
1 883 Kč
1 556 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
KVALITA x VÝKON Nová konstrukce čerpadla s vylepšenými vnitřními součástmi pro vyšší odolnost proti opotřebení a delší životnost. Speciálně formulovaný průmyslový EPDM použitý pro zesílené těsnění pro prevenci úniku. NOVÉ DVOUKOMOROVÉ ČERPADLO 3. GENERACE Zažijte tišší chladicí výkon díky vylepšené konstrukci vnitřního oběžného kola a skříně pro zvýšení chladicího výkonu a účinnosti snížením hladiny hluku. VĚTŠÍ PLOCHA, VĚTŠÍ ROZPTYL Čím větší plocha, tím lepší rozptyl tepla, s více než 20% nárůstem plochy na chladiči pro lepší účinnost chlazení. NOVÝ SICKLEFLOW 120 RGB Zcela nový chladič SickleFlow 120 RGB se zcela novými optimalizovanými lopatkami ventilátoru Air Balance, inovativním puškovým ložiskem a odolnějším rámem ventilátoru pro tišší chladicí výkon. PLNÉ OSVĚTLENÍ RGB Zažijte nejbarevnější způsob chlazení s čerpadlem a ventilátory připravenými na RGB, které jsou softwarově kompatibilní, ale také certifikovaně kompatibilní se všemi hlavními výrobci základních desek. SPECIFIKACE: Typ: Aktivní Kompatibilita: AM2 AM2+ AM3 AM3+ AM4 FM1 LGA 1150 LGA 1151 LGA 1155 LGA 1156 LGA 1200 LGA 2011 LGA 2011-v3 LGA 2066 Počet instalovaných ventilátorů: 2 Rychlost otáčení: 650 - 1800 OTÁČEK ZA MINUTU Průtok vzduchu: 0 - 62 CFM Statický tlak: 2,5 palceH2O Jmenovité napětí: 12 VDC Materiál: Hliník Úroveň hluku: 8 - 27 dB Typ ložiska: Rifle Životnost: 160 000 h Průměr ventilátoru: 120 mm Hmotnost: 1340 g Podsvícení: Ano Konektory: 3-PIN 4-PIN Barva podsvícení: RGB Části podsvícení: Čerpadlo Ventilátor Životnost ventilátoru: 160000 h Životnost čerpadla: 70000 h Délka chladiče: 277 mm Šířka chladiče: 119,6 mm Výška chladiče: 27,2 mm Délka čerpadla: 79,9 mm Šířka čerpadla: 76 mm Výška čerpadla: 47,1 mmParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.