ASUS vodní chladič CPU AIO ROG STRIX LC II 280 ARGB, 2x140mm
4 863 Kč
4 335 Kč
3 583 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASUS vodní chladič CPU AIO ROG STRIX LC II 280 ARGB, 2x140mm
Úvod
ROG STRIX LC II 280 ARGB je vodní chladič CPU s technologií Aura Sync. Je kompatibilní s Intel LGA 1150/1151/1155/1156/1200/2066 a AMD AM4/TR4.
Vlastnosti
- Čerpadlo Asetek sedmé generace pro výjimečné chlazení a minimální hluk.
- ROG Axial-tech ventilátory pro optimalizovaný průtok vzduchu a statický tlak.
- Individuálně adresovatelné RGB osvětlení pro elegantní, moderní design.
- Zesílené trubky s pláštěm pro zvýšenou odolnost.
Technické specifikace
Vodní blok má rozměr 80 x 80 x 45 mm a je vyroben z mědi.
Čerpadlo Asetek 7. generace má otáčky motoru 800 - 2.800 +/- 300 a napájení 12V DC, 2W, 0.3A.
Chladič má rozměr 143 x 315 x 30 mm a je vyroben z hliníku.
Gumová rourka s rukávem má délku 380 mm.
Ventilátor
Model ventilátoru je ROG STRIX MODEL 14 ARGB.
Velikost je 2 x sloty pro ventilátory (140 mm) s rozměrem 140 x 140 x 25.5 mm.
Rychlost je 700 - 2100 otáček za minutu +/- 10% s statickým tlakem 3.1 mm H2O.
Přítok vzduchu je 102.3 CFM s hlukem 35.7 dB(A).
Režim ovládání je PWM/DC.
Kompatibilita
Kompatibilní s Intel LGA 1150, 1151, 1152, 1155, 1156, 1200, 1366, 2011, 2011-3, 2066 a AMD AM4, TR4.
Obsah balení
- 1 x vodní chladič (s předem nanesenou tepelnou pastou)
- 1 x balení příslušenství se šrouby a držáky
- 2 x 140 mm ARGB ventilátor chladiče
- 1 x USB kabel na ovládání software
- 1 x kabel rozdělovače ventilátorů 1:2
- 1 x kabel rozdělovače ventilátorů 1:4 ARGB
- 1 x stručná příručka
- 1 x nálepka ROG
Záruka
Záruka na tento produkt je 6 let.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.