CPU INTEL Core i3-10100 3, 60GHz 6MB L3 LGA1200 BOX
3 411 Kč
2 484 Kč
2 053 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Intel Core i3-10100 Procesor
Představujeme procesor Intel Core i3-10100, člen 10. generace Intel Core procesorů. S frekvencí až 4.30 GHz a 6M Cache, tento procesor nabízí výjimečný výkon pro vaše počítačové potřeby.
Základní informace
Procesor i3-10100 byl spuštěn v Q2'20 a je vyroben technologií 14 nm litografie. Je určen pro použití v PC, klientech a tabletech.
Výkon
Intel Core i3-10100 má 4 jádra a 8 vláken, s základní frekvencí 3.60 GHz a maximální frekvencí turba 4.30 GHz. Jeho TDP je 65 W.
Špecifikácie pamäte
Tento procesor podporuje DDR4-2666 typy paměti až do maximální velikosti 128 GB. Maximální šířka pásma paměti je 41.6 GB/s.
Procesor Grafika
Procesor Intel Core i3-10100 je vybaven Intel UHD Graphics 630, s podporou DirectX 12 a OpenGL 4.5. Podporuje 4K rozlišení až do 60 Hz.
Možnosti rozšírenia
Procesor podporuje PCI Express 3.0 a umožňuje konfigurace až 1x16, 2x8, 1x8+2x4. Maximální počet PCI Express linek je 16.
Špecifikácie balení
Procesor je kompatibilní se zásuvkou FCLGA1200 a má maximální konfiguraci CPU 1. Jeho teplota TJUNCTION je 100°C.
Pokročilé technológie
Intel Core i3-10100 podporuje Intel Optane paměť a technologii Intel Hyper-Threading. Také podporuje technologii Intel Virtualization (VT-x) a VT-d.
Bezpečnosť a spoľahlivosť
Procesor je vybaven technologiemi pro zvýšení bezpečnosti, včetně Intel AES nových instrukcí, Intel OS Guard a Intel Boot Guard.
Intel Core i3-10100 je výkonný a bezpečný procesor pro vaše počítačové potřeby.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.