GIGABYTE MB Sc LGA1700 Z790 AORUS ELITE AX, Intel Z790, 4xDDR5, 1xDP, 1xHDMI, WI-FI
7 374 Kč
6 573 Kč
5 432 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GIGABYTE MB Sc LGA1700 Z790 AORUS ELITE AX
EAN: 4719331849467
Obecný popis
Podpora procesorů 13. a 12. generace Intel.
Dvojitý 16*+1+2 fázový digitální VRM.
Podpora pamětí DDR5: 4*SMD DIMMs s XMP 3.0.
4*PCIe 4.0 x4 M.2 konektory pro rychlé uložení.
Design a konektivita
Vysoce kvalitní tepelný design s M.2 Thermal Guard III.
EZ-Latch Plus: M.2 konektory s rychlým uvolněním a bezšroubovým designem.
Rychlé sítě: 2.5GbE LAN & Wi-Fi 6E 802.11ax.
Rozšířená konektivita: DP, HDMI, přední USB-C 10Gb/s, zadní USB-C 20Gb/s.
Výkon a kompatibilita
Smart Fan 6: Více teplotních senzorů, hybridní hlavičky ventilátorů s FAN STOP.
Q-Flash Plus: Aktualizace BIOSu bez instalace CPU, paměti a grafické karty.
Podpora pro ECC Un-buffered DIMM 1Rx8/2Rx8 paměťové moduly (fungují v ne-ECC režimu).
Podpora pro ne-ECC Un-buffered DIMM 1Rx8/2Rx8/1Rx16 paměťové moduly.
Audio a síť
Realtek Audio CODEC: Vysoké rozlišení zvuku 2/4/5.1/7.1-kanálový.
Realtek 2.5GbE LAN chip (2.5 Gbps/1 Gbps/100 Mbps).
Intel Wi-Fi 6E AX211: WIFI a, b, g, n, ac, ax, podpora frekvenčních pásem 2.4/5/6 GHz.
Rozšiřující sloty a rozhraní
CPU: 1 x PCI Express x16 slot, podpora PCIe 5.0, běží na x16 (PCIEX16).
Chipset: 2 x PCI Express x16 sloty, podpora PCIe 4.0, běží na x4 (PCIEX4_1, PCIEX4_2).
Podpora pro technologii AMD CrossFire™ (PCIEX16 a PCIEX4).
Podpora pro RAID 0, RAID 1, RAID 5 a RAID 10 pro NVMe SSD úložiště.
Podpora pro RAID 0, RAID 1, RAID 5 a RAID 10 pro SATA úložiště.
USB a interní konektory
Chipset: 1 x USB Type-C port na zadním panelu, s podporou USB 3.2 Gen 2x2.
1 x USB Type-C port s podporou USB 3.2 Gen 2, dostupný prostřednictvím interní hlavičky USB.
2 x USB 3.2 Gen 2 Type-A porty (červené) na zadním panelu.
5 x USB 3.2 Gen 1 porty (3 porty na zadním panelu, 2 porty dostupné prostřednictvím interní hlavičky USB).
Chipset+2 USB 2.0 Hubs: 8 x USB 2.0/1.1 porty (4 porty na zadním panelu, 4 porty dostupné prostřednictvím interních hlaviček USB).
Operační systém a formát
Podpora pro Windows 11 64-bit.
Podpora pro Windows 10 64-bit.
Formát ATX; rozměry 30.5cm x 24.4cm.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.