Čtečka InkBOOK Calypso plus black
3 536 Kč
3 296 Kč
2 724 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Naše nová e-čtečka inkBOOK Calypso Plus je ideální volbou pro ty, kteří milují čtení knih a poslech audioknih. inkBOOK Calypso Plus je navržen speciálně pro milovníky čtení. Je optimalizovaný tak, aby poskytoval výbornou čitelnost. Jednoduchá manipulace vzbuzuje dojem, jako byste listovali v tištěné knize. Už nepotřebujete lampičku nebo jiné světlo. Díky integrované funkci zesvětlení se světlo šíří po textu, a nikoli do tváře uživatele nebo do jeho okolí, jak je tomu u obrazovek chytrých telefonů a tabletů. Toto řešení přináší úlevu vašemu zraku. Navíc můžete upravit teplotu barev podle svých preferencí. *E Inková obrazovka s kvalitou podobnou papíru. *Žádné namáhání očí. Pohodlné čtení i při silném slunečním záření. *Osvětlení obrazovky s nastavitelnou teplotou barev. *Ideální pro denní i noční čtenáře. *Kapacita knihovny v jednom zařízení - prostor pro 10.000 elektronických knih. *Pro ty, kteří milují čtení a poslech audioknih. Specifikace *Displej: 6palcový antireflexní E Ink Carta (16 stupňů šedé) *Podsvícení: Vestavěný systém řízení teploty barev *Rozměry: 159 × 114 × 9 mm *Rozlišení: 1024 x 758 pixelů (212 dpi) *Hmotnost: 155 g *CPU: Quad-core ARM Cortex-A35 *Paměť: 16 GB *Baterie: Li-ION polymerová, 1900 mAh *Výdrž baterie: Až 1 týdny při optimálním využívání Wi-Fi a jasu displeje *Nabíjení: Pomocí USB kabelu z počítače se plně dobije za cca 5 h *Operační systém: inkBOOK OS (Android 8.1) *Bezdrátové technologie: Wi-Fi (802.11b / g / n) *Formáty: EPUB a PDF (reflow) s Adobe DRM (ADEPT), MOBI (bez DRM), TXT, FB2, HTML, RTF, CHM *Jazyky: čeština, angličtina, němčina a vice *Obsah balení: inkBOOK Calypso Plus, kabel Micro USB, rychlý návod k použitíParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.