Dell Multi-Device Wireless Keyboard and Mouse - KM7120W - Czech/Slovak
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Dell Multi-Device Wireless Keyboard and Mouse - KM7120W - Czech/Slovak
Přehled
Bezdrátová klávesnice a myš od značky Dell nabízejí maximální kompatibilitu a flexibilitu. Sada je ideální pro uživatele, kteří chtějí snadno přepínat mezi různými zařízeními.
Bezproblémové připojení
Díky dvěma způsobům připojení - Bluetooth 5.0 a 2,4 GHz - můžete snadno přepínat mezi až třemi zařízeními.
Snadné párování
Okamžité spárování s kompatibilním systémem Windows 10 pomocí Bluetooth.
Univerzální kompatibilita
Podpora systémů Windows, Chrome, Android a Mac pro maximální flexibilitu.
Výdrž baterie
Sada klávesnice a myši Dell KM7120W nabízí výdrž baterie až 36 měsíců. To znamená méně starostí s výměnou baterií.
Spolehlivost
3letá záruční lhůta a služba Advanced Exchange Service od Dellu zaručují spolehlivost a bezproblémové použití.
Přesné sledování
Optický senzor s rozlišením 1600 DPI pro precizní navigaci.
Přizpůsobení
Naklápěcí klávesnice a klávesové zkratky pro rychlou navigaci.
Správa
Software Dell Peripheral Manager pro efektivní správu klávesnice a myši.
Kompatibilita
- 2,4 GHz / Bluetooth
- Windows 7, 8, 8.1 a 10; Mac; Linux (Redhat / Ubuntu); Chrome; a OS Android
Obsah balení
- Dell KM7120W bezdrátová klávesnice a myš CZ/SK
- Klávesnice: 2 x AA baterie
- Myš: 1 x AA baterie
- Dokumentace
Technické specifikace
- Typ zařízení: Sada klávesnice a myši
- Rozhraní: 2,4 GHz, Bluetooth 5.0
- Vstupní zařízení: Klávesnice - bezdrátová
- Funkce Klávesových zkratek : Multimédia, vyhledávání, domovská stránka, hlasitost -, hlasitost +, print screen
- Polohovací zařízení: Myš - bezdrátová - optická
- Počet tlačítek: 7
- Barva: Titan šedá
- Rozlišení: 1600 dpi
- Dodávané příslušenství: 3 AA baterie
Rozměry a hmotnost
- Klávesnice: 36,34 cm x 12,18 cm x 2,53 cm / 510 g
- Myš: 6,97 cm x 11,45 cm x 4,16 cm / 84 g
EAN produktu
5397184356883
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.