DELL NTB Latitude 5431/i5-1250P/16GB/512GB SSD/14\" FHD/GeForce MX550/Backlit Kb/NonNumeric/W11P/3Y PS NBD
34 395 Kč
32 348 Kč
26 734 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL NTB Latitude 5431
Procesor: Intel vPro Enterprise s Intel Core™ i5-1250P (12 jader, 12 MB Cache, 16 vláken, až do 4.40 GHz)
Paměť: 16 GB, 2 x 8 GB, DDR5, 4800 MHz, dual-channel
Pevný disk: 512 GB, M.2 2280, PCIe NVMe, SSD, Třída 40
Displej
14" FHD (1920x1080) Non-Touch, Anti-Glare, IPS, RGB Camera+FHD IR Camera, 250nits, WLAN/WWAN
Grafická karta
Intel 12. Gen. Core i5-1250P, Nvidia GeForce MX550 Discrete Graphics s Thunderbolt
Bezpečnost
Single Pointing, Smart Card + Finger Print Reader
Webkamera a mikrofon
FHD/IR Camera s ExpressSign-In + Intelligent Privacy, Temporal Noise Reduction, Camera Shutter, Mikrofon
Připojení
- Intel AX211 WiFi 6e 2x2 AX+ BT 5.2
Klávesnice
Single Point keyboard Czech & Slovakian (MUI) s podsvícením
Baterie a napájení
4 Cell, 64 Wh, ExpressCharge™ Capable, 130W Type-C Power Adapter
Operační systém
Windows 11 Pro, English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak
Barva
Šedá
Záruka
3 roky ProSupport
Konektivita
- 1 x MicroSD
- 1 x Global Headset Jack
- 2 x USB 3.2 Gen 1
- 1 x HDMI 2.0
- 1 x RJ45
- 1 x Wedge Lock Slot
- 2 x Thunderbolt™ 4 s Power Delivery a DisplayPort 2.0 (USB Type-C™)
- SmartCard reader
Rozměry a hmotnost
Rozměry: Výška: 0.82" (20.95 mm), Šířka: 12.65" (321.35 mm), Hloubka: 8.35" (212 mm)
Hmotnost: 1.49 kg
Technická podpora DELL
Slovenská republika: +421 2 5750 83 03, +421 2 5750 69 81
Česká republika: +420 225 772 711, +420 225 772 969
Link na výrobce
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.