Dell Optiplex Small Form Factor All-in-One Stand OSS21(For Opti x080MFFNO backward compatible)
3 958 Kč
2 270 Kč
1 876 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Dell Optiplex Small Form Factor All-in-One Stand OSS21
EAN: 5397184357132
Stojan Dell Optiplex All-in-One OSS21 zajišťuje bezpečné a úhledné umístění stolního počítače OptiPlex / Precision SFF a monitoru Dell na pracovním stole. Kompaktní stojan šetří místo a zároveň odstraňuje nepořádek z kabelů.
Vlastnosti
- Typ: Monitor/desktop stand
- Velikost kompatibilního displeje: 19"-27"
- Barva: Platinum silver
- Maximální hmotnost zátěže: 5.7 kg
- Funkce: 360° swivel capability, adjustable height, integrated cable management, VESA interface support, 180° pivot capability, Dell Quick Release Mechanism, kensington security slot, tilt adjustment -5° to +21°
Kompatibilita
Stojan je kompatibilní s následujícími modely:
- Optiplex 3000 Small Form Factor
- OptiPlex 3080 Small Form Factor
- OptiPlex 3090 Small Form Factor
- Optiplex 5000 Small Form Factor
- OptiPlex 5080 Small Form Factor
- OptiPlex 5090 Small Form Factor
- Optiplex 7000 Small Form Factor
- OptiPlex 7080 Small Form Factor
- OptiPlex 7090 Small Form Factor
- Optiplex XE4 Small Form Factor
- Precision Workstation 3440 SFF
- Precision Workstation 3440 XE
- Precision Workstation 3450 SFF
- Precision Workstation 3450XE SFF
- Precision Workstation 3460 SFF
- Precision Workstation 3460XE SFF
- Vostro 3710 SFF
Záruka a podpora
Stojan je dodáván s omezenou zárukou na 3 roky. Pro technickou podporu a další otázky se můžete obrátit na:
- Slovenská republika:
- DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03
- DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81
- DELL Customer Care : +421 2 5750 81 70
- Česká republika:
- DELL Technická podpora: +420 225 772 711
- DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969
Pro více informací navštivte web výrobce.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.