ARCTIC nástěnný držák na monitor W1A
461 Kč
381 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ARCTIC nástěnný držák na monitor W1A
Vylepšete své pracovní prostředí s naším nástěnným držákem na monitor W1A od ARCTIC.
Flexibilita a pohodlí
Držák nabízí plynulé nastavení uhla obrazovky s 360° rotací, 60° otočením a ±15° náklonem. Díky konstrukci s guľovým kĺbom získáte dokonalé umístění monitoru a snížíte namáhání očí, krku, ramen a zad.
Maximální využití prostoru
Držák se připevňuje těsně ke stěně, čímž maximalizuje vaši pracovní plochu. Je ideální i pro aplikace s dotykovou obrazovkou.
Snadné nastavení
ARCTIC W1A je vybaven hladkým guľôčkovým kĺbem pro nejflexibilnější nastavení úhlu obrazovky. Není nutné demontovat monitor pro úpravu polohy.
Robustní a stabilní
Držák ARCTIC W1A je vybaven bezpečnostním zámkem a systémem dvou šroubů, které zabraňují sklouznutí a zvyšují stabilitu.
Rychlá a snadná instalace
Díky dvojdílnému systému přímé montáže Quick-Fix je instalace rychlá a jednoduchá. Držák je kompatibilní s monitory o úhlopříčce 13" až 43" a podporuje hmotnost až 20 kg.
Správa kabelů
Držák disponuje jednoduchým designem háčku na správu kabelů, který udržuje kabely za monitorem úhledně pohromadě.
Technické specifikace
- Kompatibilita: LCD/LED TV, stolní monitory a plazmové TV
- Standard VESA: 75/100
- Maximální hmotnost monitora: 20 kg
- Velikost LCD: 13"-43"
- Barva: černá
- Naklonění: +/- 15°
- Otočení: 60°
- Rotace: 360°
- Rozměry balení (D x V x Š): 186 x 131 85 mm
- Hmotnost balení: 0.899 kg
- Záruka: 2 roky
Pro více technických informací navštivte: www.arktída.ac/eu_en/w1a.html.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.