Delock Premium HDMI kabel 4K 60 Hz 1,5 m
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tento certifikovaný premium HDMI kabel Delock lze používat k připojení zařízení s rozhraním HDMI, jako například televizorů, přehrávačů Blu-Ray, monitorů nebo projektorů. Díky podpoře maximální přenosové šířky 18 Gbps lze obsah přehrávat s rozlišením až 4K Ultra HD (3840 x 2160 @ 60 Hz). Přizpůsobivý díky vysoce ohebnému materiálu kabelu Tento kabel se vyznačuje zejména svým malým průměrem a velmi ohebným materiálem, díky kterému se obzvlášť snadno instaluje. Specifikace • Konektor: 1 x HDMI-A samec > 1 x HDMI-A samec • Certifikovaný prémiový kabel HDMI • High Speed HDMI with Ethernet (HEC) specifikace • Průřez kabelu: 34 AWG • Průměr kabelu: cca. 4,5 mm • Kabel – kroucená dvoulinka • Měděné vodiče • Trojitě stíněný kabel • Pozlacené kontakty • Přenos audio a video signálu • Rychlost přenosu dat až 18 Gb/s • Rozlišení až 3840 x 2160 @ 60 Hz (v závislosti na systému a připojeném hardware) • 3D podpora: až do 1920 x 1080 @ 60 Hz; 3840 x 2160 @ 30 Hz (v závislosti na systému a připojeném hardware) • Podporuje poměr stran cinema 21:9 • Podporuje 1080p HFR (High Frame Rate) 3D • Až 120 Hz obnovovací frekvence • Podporuje přenos 2 video kanálů současně k zobrazení pro 2 diváky na jednom displeji • Podporuje vzorkování barev ve formátu 4:2:0 (původní formát disků Blu-Ray, DVD a TV) • Obsahuje Audio Return Channel (ARC) • Až 32 audio kanálů pro reproduktory • Audio vzorkovací frekvence až do 1536 kHz • Podporuje přenos až 4 audio kanálů současně • Podporuje dynamické nastavení synchronizace zpoždění audio / video • Podporuje řídící povely CEC 2.0 • Vyhovuje Dolby® TrueHD a DTS-HD Master Audio™ • živější a přirozené barvy • Barva: černá • Délka včetně konektorů cca. 1,5 m Systémové požadavky • Volní rozhraní HDMI-A Obsah balení • Premium HDMI kabel Balení • Kartonová krabiceParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.