Dětská tříkolová koloběžka MINI SCOOTER 2v1 se svítícími LED koly, modrá
1 490 Kč
1 307 Kč
1 080 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Krásná dětská tříkolová koloběžka 2v1 je skvělou volbou pro rozvoj motorických a silničních dovedností Vašich nejmenších. Nemusíte mít obavy, že za pár měsíců ratolest této koloběžce odroste. Díky širokému stupátku a výškově nastavitelným řídítkům bude balanční koloběžka stylovým společníkem na dlouhou dobu.
Promyšlený design nabízí 3 možnosti použití:
- se sedátkem - nosnost sedátka je 20 kg!
- koloběžka s košíkem - nosnost koloběžky je 40 kg!
- bez košíku
Vaše děti se tedy určitě nudit nebudou!
- Pohodlné, tvarované sedadlo a boční stupačky zajišťují komfort jízdy.
- Balanční koloběžka se ovládá pohybem těla.
- Koloběžka má zadní brzdu a protiskluzové rukojeti řídítek.
- Přenášení koloběžky bude snadné, díky nízké hmotnosti pouhých 2,7 kg.
- Výrobek je certifikován CE.
- Módní, pastelová barva zaujme každé dítě a povzbudí jej k jízdě.
- Přední koš vám umožní během jízdy uložit pití, nebo oblíbenou hračku.
- Přední kola s LED světly se během jízdy rozsvítí, takže jízda bude ještě zábavnější!
Parametry
- 2 přední PU kola s LED světly
- rozměry předních kol: 12 x 5 cm
- 1 zadní kolo z PVC, rozměry: 10 x 4 cm
- zadní brzda
- koš namontovaný na přední straně - lze sundat
- protiskluzové rukojeti řídítek
- 3stupňové nastavení řídítek: 66-76 cm
- rozměry koloběžky: 60 x 27 x 66-76 cm
- protiskluzová plošina 30 x 13 cm
- výška sedátka od země: 30 cm
- boční stupačky široké 9 cm
- pěnové opěradlo a sedadlo
- lehká konstrukce: 2,7 kg
- maximální hmotnost dítěte: 20-40 kg (20 kg nosnost sedátka, 40 kg nosnost koloběžky)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.