Držák mobilu a powerbanky Bone Bike Tie 3 Pro Pack, na kolo, nastavitelná velikost, červený, 4-6.5", silikon, na řídítka, červená
311 Kč
268 Kč
222 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Držák mobilu a powerbanky Bone Bike Tie 3 Pro Pack
Popis produktu
Nejlepší kombinace pro upevnění na kolo - silikonový držák mobilu a powerbanky.
Držák vyniká velmi snadným upevněním na řídítka kola.
Můžete být v kontaktu s okolím i během svých cyklovýletů.
Nechejte se navigovat, sledujte svůj výkon z chytrých hodinek.
Díky držáku budete mít displej svého telefonu neustále na očích.
Vysoce pružný a elastický silikon
Zajistí, že mobil i powerbanka budou v držáku pevně na svém místě.
Nemusíte se bát ani jízdy po hrbolech.
Nabíjejte telefon i během jízdy
Držák si můžete zajistit neustále nabitý telefon.
Jeho spodní část obsahuje pružnou elastickou kapsu pro powerbanku.
Snadná montáž
Držák je uzpůsoben pro telefony s úhlopříčkou 4 až 6.5 palců.
Upevnění držáku na řídítka zvládnete během 10 sekund.
Stačí jen vsunout powerbanku do kapsy držáku a vstrčit telefon do rohů držáku.
Univerzální použití
Díky nastavitelnému řemínku držáku se nemusíte omezovat pouze na řídítka kola.
Je použitelný pro různé průměry trubek.
Upevnit jej tak můžete např. na kočárek nebo nákupní vozík.
Odolný silikon
Ekologický silikonový materiál, ze kterého je držák vyroben, absorbuje vibrace a pevně drží telefon i powerbanku.
Zesílená základna přiléhající na řídítka tlumí nárazy a snižuje odpor větru.
Nemusíte mít tedy strach jezdit i po nerovném povrchu.
Držák je odolný vůči skvrnám a při ušpinění jej lze snadno vyčistit.
Specifikace
- Pro telefony s úhlopříčkou 4 až 6.5 palců
- Pro powerbanky (šířka + tloušťka ? 88 mm)
- Rozměry držáku (V x Š x H): 133 x 65 x 48 mm
- Váha: 64 g
- Materiál: silikon
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.