Emos LED nabíjecí čelovka P3534, 230 lm, CREE XPE LED

- 21%

ilustrační foto

Emos LED nabíjecí čelovka P3534, 230 lm, CREE XPE LED
Obj. číslo
AG669438
OEM
1441250920
Výrobce
Emos
Věrnostní body: 22
0 hodnocení
Skladem 5 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

569 Kč

449 Kč

371 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 449 Kč
Skladem 5 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

449 Kč

569 Kč

371 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

CREE LED nabíjecí čelovka P3534, 230 lm, Li-Pol 1200 mAh Nabíjecí a nárazuvzdorná 5 W CREE LED čelovka je ideálním pomocníkem všude tam, kde potřebujete světlo a nemáte volné ruce. Součástí je kvalitní reflexní pásek. Nejdůležitější parametry maximální světelný tok 230 lm nabíjecí ano maximální dosvit 80 m napájení Li-pol Ostatní parametry zdroj světla CREE LED voděodolnost ne doba svícení 3–13 h úhel vyzařování 30° dosvit CREE LED 100 % – 80 m, CREE LED 50 % – 55 m, CREE LED 20 % – 35 m typ baterie 1 200 mAh (3,7 V) reflexní pásek ano fokus ne režimy svícení CREE LED 100 %, CREE LED 50 %, CREE LED 20 %, SOS počet režimů svícení 4 hmotnost 60 g typ napájecího konektoru micro USB B speciální funkce zapnutí pohybem ruky baterie součástí balení ano doba nabíjení 3 h doba svícení detail CREE LED 100 % – 3 h, CREE LED 50 % – 6 h, CREE LED 20 % – 13 h barva zelená LED indikace nabíjení ano LED indikace stavu akumulátoru ne materiál ECO–PC plast nárazuvzdornost ano příslušenství napájecí kabel světelný tok CREE LED 100 % – 230 lm, CREE LED 50 % – 120 lm, CREE LED 20 % – 40 lm vybavení neuvádí se značka EMOS záruční doba 2 roky rozměr 61 × 31 × 35 mm prodejní obal 1 ks, papírový blistr

Parametry

Druh zboží

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29217 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.