ERGOTRON LX Dual Side-by-Side Arm (matte black), stolní ramena pro 2 lcd. max. 27", flexibilní , černé
10 647 Kč
9 484 Kč
7 838 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ERGOTRON LX Dual Side-by-Side Arm (matte black), stolní ramena pro 2 lcd. max. 27", flexibilní , černé Find your best view, save desk space and discover your most productive self, thanks to the LX Dual Side-by-Side Arm. This dual monitor mount is perfect for side-by-side or low angle views. Project wrapped up? Reclaim a space full of opportunities by folding the arms and pushing them aside during a much-needed screen break. UPC: 698833073898 Part Number (color): 45-245-224 (matte black) Description: LX Dual Monitor Arm, Side-by-Side Includes two LCD arms, two extensions, pole, t-bracket, desk clamp, grommet mount Can be configured to hold a laptop instead of an LCD display; also order the LX Notebook Tray accessory (50-193-200) Quality Tested: 10,000-cycle test applied to lift mechanism, ensuring years of trouble-free height adjustment Improved LX Arm Features & Benefits Steel and aluminum construction offers greater durability and enhanced aesthetics Snap-fit cap secures interface of arms to extensions for greater stability † Larger displays (e.g. 23" to 27" screen sizes) cannot be positioned in a stacked orientation; larger displays can only be placed side by side * Weight Capacity: Individual monitor weight = 7–20 lbs (3.2–9.1 kg) Mounting Standards: VESA FDMI MIS-D, 100/75, C (hole pattern: 100 x 100 mm & 75 x 75 mm) Desk clamp attaches to edge up to 2.6" (66 mm) thick Grommet mount attaches through hole 5/16" to 2" (8–50 mm) wide and up to 3" (76 mm) thick. Note: A grommet mount is not included with the white model of the arm, 45-491-216 This product is certified in compliance with indoor air quality standards defined by ANSI/BIFMA pertaining to emissions of VOC (volatile organic compounds) Product Weight: 13.9 lbs (6.3 kg) Shipping Dimensions: 19.25" x 17.75" x 6.25" (49 x 45 x 16 cm) Shipping Weight: 17.3 lbs (7.9 kg)Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.