APPLE Pro Stand

- 16%

ilustrační foto

APPLE Pro Stand
APPLE Pro Stand
APPLE Pro Stand
Obj. číslo
31216522
OEM
mwug2cs/a
Výrobce
Apple
Věrnostní body: 1210
0 hodnocení
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

28 990 Kč

24 210 Kč

20 008 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 23 873 Kč
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

24 210 Kč

28 990 Kč

20 008 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Pro stand-czs

Každý aspekt Pro Standu počítá s potřebami profesionálů. Výška, náklon, otočení, všechno se dá nastavit. Hladce tak Pro Display XDR začleníš do jakéhokoli pracovního prostředí.

Nastavení výšky a náklonu
Přesné naklánění a úprava výšky v rozmezí 120 mm umožňují nastavit Pro Display XDR na Pro Standu pro jakýkoli požadovaný úhel pohledu. Při změně výšky zůstává úhel displeje konstantní. Díky vysoce sofistikovanému mechanismu ramene působí displej, jakoby nic nevážil. Snadno ho nastavíš do požadované polohy. A v té zůstane.

Otáčení
Pro Stand umožňuje snadno překlopit displej mezi orientací na šířku a na výšku, kdykoli chceš. Orientaci displeje změníš jednoduše tak, že odemkneš posuvník a otočíš displej proti směru hodinových ručiček. Monitor se tak dá rychle přizpůsobit tomu, na jakém obsahu zrovna člověk pracuje.

Modulárnost
Magnetický konektor na Pro Standu se přichytí k magnetu na zadní straně Pro Displaye XDR. Magnety navedou spojení a vzápětí se automaticky aktivují západky, které displej bezpečně uzamknou na stojanu. Odpojení je záležitost jednoduchého odemknutí posuvníku.

Rozsah pohybu stojanu
Nastavování výšky: umožňuje nastavení výšky v celkovém rozsahu 120 mm (60 mm v obou směrech od středu) Orientace: na šířku nebo na výšku Náklon: –5° až +25°

Rozměry a hmotnost stojanu
Výška (rameno v úhlu 0o, náklon 0o): 43,3 cm; výška (rameno v úhlu 45o, náklon 25o): 49,7 cm Šířka: 18,0 cm Hloubka: 23,6 cm Hmotnost: 4,3 kg*

Parametry

Druh zboží
Typ příslušenství
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28773 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.