Doprava zdarma
již od 999 Kč
Doručení do 48 hodin
Jsme fakt rychlí
U nás máte čas
Zboží můžete vrátit do 30 dnů
Odměníme Vás
Za každý nákup získáte věrnostní body
Parametry
- Značka: FIELDMANN
-
Věrnostní body: 23
Popis a parametry
Vibrační Bruska
Vibrační bruska od firmy FIELDMANN vás zaujme nejen přívětivou cenou, ale též malými rozměry. Své uplatnění najde snad v
každé garáži, domácnosti a všude tam, kde je třeba výsledků bez jakýchkoliv kompromisu. Ergonomická rukojeť skvěle padne do
ruky a usnadní tak každodenní použití tohoto nastroje. Rukojeť je navíc měkčená a ve spojeni s nízkou váhou brusky umožňuje
nenáročnou práci i po dlouhou dobu.
Klíčové vlastnosti:
Malé rozměry
Upnutí pomocí suchého zipu
Měkčené ergonomické madlo
Odsávací adaptér k napojení na vysavač
Technické parametry:
Napětí: 230 V / 50 Hz
Výkon: 130 W
Rychlost bez zatížení: 13000 ot / min
Brusná plocha: 140x140x80mm
Hmotnost 1 kg
3 ks brusného papíru P120 součástí balení
Recenze obchodu TonerPartner.cz
Klady: Spolehlivost
Zápory: Žádná
Vynikající obchod. Bezvadná komunikace, rychlé dodání a dobré ceny. Rád zde nakupuji.
Klady: rychlost
spolehlivost
Klady: Rychlá domluva, rychlé dodání.
Klady: Dobrá komunikace, rychlé dodání.
Klady: Rychlost
rychlé dodání, odborná pomoc.
rychlost
Široký sortiment zboží, výborná komunikace s obchodem. Jedna objednaná položka nebyla skladem, ihned přišla informace. Po domluvě
položka odebrána z objednávky a finanční rozdíl byl obratem vrácen na účet. Velká spokojenost.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
Nenašli jste odpověd?
Napište nám
Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.
Ochota pomoci