Fractal Design Define 7 Nano Black Solid
3 029 Kč
2 817 Kč
2 328 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Model: Fractal Design Define 7 Nano Define 7 Nano nově definuje přesnost, přináší čistý design a řadu funkcí od svých větších sourozenců do minimalizovaného tvaru. Kompaktní, ale prostorný interiér pojme všechny základní desky Mini ITX a Mini-DTX a možnost osadit GPU až 306mm, díky čemuž je vysoce univerzální. Typ: Mini ITX Podporuje základní desky: Mini ITX/Mini-DTX Pole pro disková úložiště: * 3x 2,5\" * 1x 3,5\"/2,5\" Počet rozšiřujících slotů: 2 Externí porty: * 1x USB 3.1 Gen 2 Type-C * 2x USB 3.0 * 2x USB 2.0 * 1x Audio Podpora pro přídavné chlazení Ventilátory: 6x 120mm nebo 3x 140mm (horní pozice vyžaduje 15mm tenké 140mm ventilátory) * přední: 2x 120/140mm * horní: 2x 120 nebo 1x 140 tenký ventilátor (max 15mm) * zadní: 1x 120mm * spodní: 1x 120mm (vyžaduje vyjmutí přihrádky na HDD) Předinstalované ventilátory: * přední: 1x Dynamic X2 GP-14 * zadní: 1x Dynamic X2 GP-12 Chladiče: * přední: 120/240, 140/280mm (316mm max. výška, 146mm max. šířka, 280mm doporučeno v “push” konfiguraci pro snadnější nasazení) * zadní: 120mm Maximální výška chladiče CPU: 167mm Maximální délka GPU: 331mm, 306mm s předním ventilátorem Maximální tloušťka GPU: 57mm Maximální délka PSU: doporučeno 165mm (200mm bez přihrádky na HDD a modulárního vzduchového potrubí) Prachové filtry: horní, přední, spodní a PSU Prostor pro správu kabelů: 15-25mm Průchodky pro vedení kabelů: Ano Pevné stahovací pásky: Ano Instalace bez použití nářadí: boční panely Instalace pomocí šroubů: držáky SSD a PSU Barva: černá Rozměry: 399x205x361mm Hmotnost: 7,2kg Obsah balení: * počítačová skříň Define 7 Nano * uživatelská příručka * box s příslušenstvím * horní panel s větráním Záruka: 2 roky Odkaz na web výrobce: https://www.fractal-design.com/products/cases/define/define-7-nano/black-solid/Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.