Fractal Design Torrent Nano RGB White TG Clear Tint
3 936 Kč
3 663 Kč
3 027 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Fractal Torrent Nano • otevřená mřížka a 180mm přední ventilátor optimalizované pro maximální nasávání vzduchu • robustní přihrádka na jednotku s tlumením vibrací, která podporuje jeden pevný disk nebo dva disky SSD se dvěma volitelnými montážními pozicemi • vrchní aerodynamický kryt PSU s integrovanými efekty ARGB • LED světla a RGB ventilátory jsou plně ovladatelné prostřednictvím základních desek podporujících adresovatelné RGB (5V) • Push-to-lock bez použití nářadí (boční panely) • levá bočnice - tvrzené sklo Typ: Micro Tower Podporuje základní desky: mITX/mDTX Pole pro disková úložiště: * 2x 2,5\" * 1x 3,5\"/2,5\" Počet rozšiřujících slotů: 3 Externí porty: * 1x USB 3.1 Gen 2 Typ-C * 2x USB 3.0 * 1x audio konektor 3,5mm * 1x mikrofon 3,5mm Podpora pro přídavné chlazení Ventilátory: 1x 180mm, 4x 140mm nebo 5x 120mm (s přiloženými držáky) * přední: 1x 180mm nebo 2x 140/120mm (s přiloženým držákem) * spodní: 2x 140/120mm * zadní: 1x 120mm Předinstalované ventilátory: * přední: 1x Prisma AL-18 Chladiče: * přední: až 240/140mm * spodní: až 240/280mm * zadní: 120mm Typ napájení: ATX Maximální délka zdroje: 200mm Maximální délka GPU: 335mm s namontovaným předním ventilátorem Maximální výška chladiče CPU: 165mm Prachové filtry: přední, spodní Prostor pro správu kabelů: 29mm Průchodky pro vedení kabelů: ano Barva: bílá Rozměry: 417x222x374mm Hmotnost: 5,87kg Obsah balení: * Torrent Nano * ventilátor Prisma AL-18 * box s příslušenstvím (šrouby, atd.) * uživatelská příručka * držáky předního ventilátoru * držák GPU Záruka: 2 roky Odkaz na web výrobce: https://www.fractal-design.com/products/cases/torrent/torrent-nano/white-rgb-tg-clear-tint/Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.