Fujitsu CELSIUS W5012 i7-12700/16GB DDR5/512GB SSD NVMe/680W/Win11Pro
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
POZOR! Prodloužené záruky k pracovním stanicím je možné objednat pouze do 30.4.2024 "Proč si vybrat CELSIUS W5012? - Kompaktní a výkonnou grafickou stanici můžete osadit až nVidia QUADRO RTX A5000 - Podporuje až 128 GB paměti DDR5 4 400 MT/s (včetně ECC) - Disponuje certifikací na provoz 24x7 - Podporuje aplikace ISV a snadnou integraci do stávajících IT prostředí Pracovní stanice Fujitsu CELSIUS W5012 v kompaktním provedení MicroTower je spolehlivý pomocník pro graficky náročnější aplikace či užitečný nástroj pro dohledová centra a kamerové systémy. Je certifikován pro provoz 24x7, vysokou ochranu dat poskytuje RAID a je možné ho osadit grafickou kartou NVIDIA QUADRO až RTX A5000." CELSIUS W5012 je spolehlivý a výkonný stolní počítač v provedení MicroTower. Špičkový výpočetní výkon poskytuje procesor Intel nejnovější 12. generace. Rozšiřitelná operační paměť DDR5 až na 128 GB a podpora konfigurace s ultrarychlými SSD s rozhraním PCIe M.2 NVMe vám zaručí dostatek prostoru pro data i jejich bleskové zpracování. Grafická karta až Nvidia QUADRO RTX A5000 zase dodá dostatek výpočetní síly i pro velmi náročné grafické aplikace a 3D virtuální realitu. Pracovní stanice CELSIUS W5012 se vyznačuje snadnou integrací do existující infrastruktury a poskytuje flexibilní koncepci s možností volitelného přizpůsobení. Díky tomu představuje cenově výhodný počítač kompaktních se špičkovou kvalitou provedení, vynikající stabilitou a nízkými provozními náklady. Maximální spolehlivost a snadné použití - tyto vlastnosti přesně charakterizují pracovní stanici Fujitsu CELSIUS W5012. Zařízení umožňuje snadný a rychlý přístup ke komponentám bez použití nářadí pro snadný přístup a případný upgrade. Systém rovněž podporuje velké množství datového úložiště. Parametry: Optical USB mouse black S26463-F2542-E301 Load Win11 Pro(64) R3+Off1mth Trial FPCSC436GK Lic Win11 Pro FPCCOC39GK RDVD Windows 11 Pro (64) WW FPCAP913GK Power cord EU 3P FPCCL198GK Manual EU+ FPCCL178GK No WLAN S26462-F5801-E715 SSD PCIe 512GB M.2 NVMe SED (Gen4) FPCHG607GK MultiCard Reader 15in1 in 3.5' bay S26462-F5801-E522 DVD SuperMulti SATA slim (tray) S26462-F5801-E503 16GB DDR5-4800 FPCEN857GK Standard processor FPCCPY35GK Intel Core i7-12700 FPCCPY25GK Power supply Platinum 680W FPCPS044GKParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.