Gigabyte AERO/16 OLED BSF/i7-13700H/16"/4K/16GB/1TB SSD/RTX 4070/W11H/Silver/2R
59 060 Kč
42 719 Kč
35 305 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Gigabyte AERO 16 OLED (2023) BSF * certifikace kalibrace barev X-Rite™ 2.0 * Eyesafe® 2.0 * certifikace VESA DisplayHDR™ 600 TrueBlack * Halo Free™ * certifikace UL Zero Waste To Landfill jako 100% recyklovatelný * technologie přepínačů MUX * skleněný touchpad * Windows Hello Operační systém: Windows 11 Home Procesor: Intel® Core™ i7-13700H (24MB mezipaměť, až 5,0GHz, 6 jader P a 8 jader E, 20 vláken) Paměť: 16GB DDR5-4800 SO-DIMM Počet slotů (celkem/volných): 2 sloty DDR5 (2/1) Maximální velikost: 64GB Pevný disk: 1TB SSD M.2 2280 PCIe 4.0x4 NVMe Podpora úložiště: 2x M.2 2280 SSD Optická mechanika: ne Čtečka paměťových karet: ano (microSD) Displej: 16\" displej s tenkým rámečkem 4K UHD+ 3840x2400 OLED 16:10 Grafická karta: NVIDIA® GeForce RTX™ 4070 GPU 8GB GDDR6 Audio: 2x 2W reproduktor, mikrofon, technologie DTS:X® Ultra Audio Polohovací zařízení: TouchPad Podsvícená klávesnice: ano (jednobarevná - bílá) (EN layout) Numerická klávesnice: ne Web kamera: FHD (1080p) Síť: ne Bezdrátová komunikace: WLAN + Bluetooth (Wi-Fi 6E 802.11ax Triple band 2x2 + Bluetooth® v5.2) Porty USB: * 2x Thunderbolt™4 (podpora DP/vysokorychlostní přenos/1x podpora napájení) * 1x USB 3.2 Gen1 (Typ A) * 1x USB 3.2 Gen2 (Typ C) Další porty: * 1x kombinovaný konektor pro sluchátka/mikrofon (3,5mm) * 1x HDMI 2.1 * 1x čtečka karet microSD (podpora UHS-II) * 1x napájecí konektor DC TPM 2.0: ano Baterie: Li-Polymer 88Wh Napájení: 240W Barva: stříbrná (Twilight Silver) Materiál: CNC obráběný hliník (s ochranou proti otiskům prstů a proti šmouhám) Rozměry: 354x255x18-22mm Hmotnost: cca 2,1kg Záruka: 2 rokyParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.