LENOVO NTB V15 G3 - i3-1215U, 15.6 FHD, 8GB, 256SSD, W11P
12 591 Kč
10 406 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Lenovo NTB V15 G3
EAN: 196800361301
Výkon
Procesor: Intel Core i3-1215U, 6C (2P + 4E) / 8T, P-core 1.2 / 4.4GHz, E-core 0.9 / 3.3GHz, 10MB
Grafická karta: Integrated Intel UHD Graphics
Chipset: Intel SoC Platform
Paměť: 4GB Soldered DDR4-3200 + 4GB SO-DIMM DDR4-3200
Úložiště: 256GB SSD M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe + Prázdná pozice pro HDD
Design
Displej: 15.6" FHD (1920x1080) TN 250nits Anti-glare, 45% NTSC
Klávesnice: Nepodsvícena, CZ/SK
Barva: Černá
Povrchová úprava: Textura
Materiál: PC + ABS (kryt), PC + ABS (tělo)
Rozměry: 359 x 236 x 19.9 mm (14.13 x 9.29 x 0.78 palců)
Hmotnost: Od 1.7 kg (3.74 lbs)
Software
Operační systém: Windows 11 Pro 64, CZ/SK/EN
Dodávaný software: Office zkušební verze
Konektivita
Ethernet: 100/1000M
WLAN + Bluetooth: 11ac, 2x2 + BT5.0
Standardní porty: 1x USB 2.0, 1x USB 3.2 Gen 1, 1x USB-C 3.2 Gen 1 (podpora přenosu dat, Power Delivery 3.0 a DisplayPort 1.2), 1x HDMI, up to 2.5K/60Hz, 1x Ethernet (RJ-45), 1x Sluchátka / mikrofon combo jack (3.5mm), 1x Napájecí konektor
Zabezpečení a soukromí
Bezpečnostní chip: Firmware TPM 2.0
Fyzický zámek: Kensington Nano Security Slot, 2.5 x 6 mm
Další zabezpečení: Záslepka kamery
Servis
Základní záruka: 2 roky v servise
Příslušenství
Přibalené příslušenství: Ne
Certifikace
Zelená certifikace: EPEAT Silver, ENERGY STAR 8.0, ErP Lot 3, RoHS compliant
Ostatní certifikace: TÜV Rheinland Low Blue Light (Softwarové řešení)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.