GIGABYTE BRIX GB-BPCE-3350C (Fanless), Intel Celeron N3350, 1xSODIMM DDR3L, VGA
4 346 Kč
3 355 Kč
2 772 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GIGABYTE BRIX GB-BPCE-3350C (Fanless), Intel Celeron N3350, 1xSODIMM DDR3L, VGA
Ultrakompaktní PC s mimořádnou výkonností.
Vlastnosti
PC s procesorem Intel N3350, který vytváří nejintuitivnější a nejintegrovanější operační systémy na světě.
Podporuje 2,5" 7.0/9.5 mm pevné disky (1 x 6 Gb/s SATA3).
Ultrakompaktní design počítače - 0.69L (56.1 x 107.6 x 114.4 mm).
1 x SO-DIMM DDR3L 1.35V sloty (1333/1600/1866 MHz).
Intel IEEE 802.11 ac, Dual Band Wi-Fi a Bluetooth 4.0 NGFF M.2 karty.
Podporuje dva monitory přes port VGA a HDMI.
Gigabitová síť LAN.
Zvukový konektor (sluchátka a mikrofon).
Montážní držák VESA (75 x 75 mm + 100 x 100 mm).
Podpora bezventilátorového designu.
Technické specifikace
Rozměr: 56.1 x 107.6 x 114.4 mm (2.21" x 4.24" x 4.5").
Velikost základní desky: 100 x 105 mm.
CPU: Intel Celeron N3350, 2.4 GHz, 2 jádra (TDP 6 W).
Paměť: 1 x slot SO-DIMM DDR3L (DDR3 1.35 V)1333/1600/1866 MHz, max. 8 GB.
LAN: Gigabitová síť LAN (Realtek RTL8111HS).
Wifi karta: Intel Dual Band Wireless-AC 3168.
Grafika: Intel HD Graphics 500.
Audio: Realtek ALC891.
Rozlišení VGA (max.): 1920 x 1200 @60 Hz.
Rozlišení HDMI (max.): 3840 x 2160 @30 Hz.
Rozšiřující sloty: 1 x PCIe M.2 NGFF 2230 A-E klíčový slot obsazený kartou WiFi+BT.
Zadní vstup/výstup: 1 x HDMI (1.4), 2 x USB 3.0, 1 x RJ45, 1 x DC-In, 1 x slot na zámek Kensington.
Boční vstupy/výstupy: 1 x VGA, 1 x konektor pro sluchátka a mikrofon, 2 x USB 3.0.
Úložisko: Podporuje 2,5" 7.0/9.5 mm pevné disky (1 x 6 Gb/s SATA3).
Napájení: Vstup: AC 100-240V, Výstup: DC 19V, 2.1A.
VESA: Držák je součástí dodávky, podpory 75 x 75 a 100 x 100 mm.
Provozní teplota systému: 0°C až +35°C, teplota skladování systému: -20°C až +60°C.
Podpora OS: WIN10 64bit.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.