Herní křeslo Genesis SX33/Nitro 330 černomodré
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Genesis Nitro 330 je herní křeslo, které zaručí maximální pohodlí tím, kteří tráví dlouhé hodiny hraním her, nebo prací u počítače. Toto křeslo vám poskytne jedinečný komfort a umožní, abyste se mohli plně soustředit na hru, nebo práci. Tento základní model ze stáje Genesis sice nedisponuje mnoha možnostmi nastavení, ale díky ergonomicky tvarovanému sedadlu a opěradlu určitě nezklame i toho nejnáročnějšího hráče. Genesis při vývoji tohoto modelu věnoval největší pozornost funkčnosti, odolnosti a vnějšímu vzhledu, aby bylo křeslo nejen praktické, ale také nádherným doplňkem ve vašem pokoji. ODOLNÁ KONSTRUKCE Ocelový rám křesla Nitro 330 je vyroben z vysoce kvalitních materiálů, které zaručují odolnost a dlouhodobou spolehlivost křesla. Použití plynového pístu 3. třídy poskytuje nosnost sedadla do 120 kg. KOMFORT Křeslo je vyplněno vysoce kvalitní polyuretanovou pěnou se zvýšenou odolností a pružností o tloušťce 4,5cm na opěradle a 6 cm na sedadle. Kromě toho sedadlo a opěradlo jsou tvarovány tak, aby zajistili maximální pohodlí a podporu páteře na správném místě. Čalounění křesla je zhotoveno z velmi odolného textilního materiálu a PU kůže umístěné na bocích. Odolnost čalounění na sedadle zpevňuje prošití materiálu a trojitý kontrastní lem, který zdůrazňuje jedinečný design křesla Nitro 330. FUNKČNOST Základním kritériem při výběru herního křesla je jeho funkčnost, a proto tvůrci vybavili tento model hned několika funkcemi, bez kterých se neobejde žádný náročný uživatel. Mezi ně patří: výškově nastavitelné sedadlo z funkcí houpání, možnost otáčení o 360 stupňů, nylonové kolečka, jakož i dodatečný polštář s možností nastavení výšky připevnění, který podpírá páteř v tom nejoptimálnějším pro vás místě. PODPĚRKA NA PŘEDLOKTÍ V křesle Genesis Nitro 330 najdete podpěrky na předloktí potažené měkkým polstrováním, které zvyšuje pohodlí, ale také zabraňuje klouzání loktů. Používáním podpěrky si zajistíte správné držení předloktí a zvýšíte tím komfort během několikahodinových bitev. Rigidní a unavené zápěstí bude tak minulostí. VLASTNOSTI - Polstrovaná podpěrka předloktí, sedák a opěradlo - Ergonomický design - Otáčení o 360° - Plynový píst 3. třídy s nastavitelnou výškou - Nastavení výšky a sklonu sedáku - Funkce houpání s možností zablokování - Odlehčená konstrukce pro snadnou manipulaci - Vysoce kvalitní kolečka SPECIFIKACE Materiál: černá tkanina a modrá PU kůže Nosnost: 120 kg Plynový píst 3. třídy Nastavení sklonu sedáku: Ano Nastavení sklonu opěradla: Ne Rozměry sedadla: 50x51cm (šířka x hloubka) Rozměry opěradla: 54 × 78 cm (šířka x výška) Výška sedáku: 45-53 cm Hmotnost: 16,4 kgParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.