Herní křeslo Genesis Nitro 560 CAMO, černo-maskáčová tkanina
6 676 Kč
5 915 Kč
4 889 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HERNÍ KŘESLO GENESIS NITRO 560 CAMO Každý kdo tráví dlouhé hodiny u počítače ví, že největší vliv na dosažení dobrých výsledků má pohodlí, které přímo souvisí se správným držením těla. Křeslo Genesis Nitro 560 CAMO disponuje řadou vlastností a funkcí, které vám zaručí optimální oporu a držení těla, což šetří vaši páteř a snižuje únavu. Investicí do křesla Genesis získáte nejen jedinečný doplněk, který vám zvýší komfort při práci, či hraní her, ale chráníte tím i svou páteř a zdraví. ODOLNOST Konstrukce křesla Genesis Nitro 560 CAMO je vyrobena z vysoce kvalitního kovu, který zaručuje vysokou odolnost proti poškození a dlouhodobou životnost. Použití plynového pístu 4. třídy poskytuje nosnost sedadla do 150 kg. VELKÉ MNOŽSTVÍ FUNKCÍ Základním kritériem při výběru herního křesla je jeho funkčnost, a proto ani v tomto modelu nemůže chybět velké množství funkcí, které vás budou hýčkat, jako nikdy předtím. Mezi ně patří: výškově nastavitelné sedadlo z funkcí houpání, nastavení sklonu opěradla až do 180°, nastavení výšky podpěrek předloktí, možnost otáčení křesla o 360 stupňů a polyuretanové kolečka. MAXIMÁLNÍ KOMFORT Křeslo je vyplněno vysoce kvalitní elastickou pěnou se zvýšenou odolností a pružností o tloušťce 4cm na opěradle a 7 cm na sedadle. Ergonomicky tvarovaný sedák a opěradlo ještě doplňují 2 dodatečné polštáře s možností nastavení výšky připevnění, které zaručují maximální pohodlí a podporu páteře na tom správném místě. Čalounění křesla je zhotoveno z velmi odolného a prodyšného textilního materiálu. SMYSL PRO DETAIL Trůn skutečného hráče musí vypadat dobře. Správná kombinace černé barvy s maskáčovou dávají křeslu agresivní, váleční charakter. Design křesla Nitro 560 Camo určitě vynikne v každém herním koutku. VLASTNOSTI - Čalounění z prodyšného textilního materiálu - Ergonomický tvar - Otáčení o 360° - Plynový píst 4. třídy s nastavitelnou výškou - Nastavení výšky sedáku - Nastavení výšky podpěrek předloktí - Nastavení sklonu opěradla do 180° - Funkce houpání s možností zablokování - Odlehčená konstrukce pro snadnou manipulaci - Vysoce kvalitní polyuretanové kolečka SPECIFIKACE Materiál: tkanina Nosnost: 150 kg Plynový píst 4. třídy Nastavení sklonu sedáku: Ne Nastavení sklonu opěradla: Ano, do 180° Rozměry sedáku: 39 x 49 cm (šířka x hloubka) Rozměry opěradla: 55 × 83 cm (šířka x výška) Výška sedáku: 44,5-52,5 cm Výška opěrky předloktí: 27-36 cm Hmotnost: 20 kgParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.