HP Elite/600 G9/Tower i5-13500/16GB/512GB SSD/Intel UHD 770/3y onsite/W11 Pro/černá
27 818 Kč
23 580 Kč
19 488 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Operační systém: Windows 11 Pro Procesor: Intel® Core™ i5-13500 (základní frekvence 2,5 GHz, max. 4,8 GHz s technologií Intel® Turbo Boost, 24MB mezipaměti L3, 14 jader, 20 vláken) Paměť: 16GB paměť DDR5-4800 RAM (1x 16GB) Počet slotů (celkem/volných): 4 sloty DIMM (4/3) Pevný disk: SSD 512GB PCIe® NVMe™ TLC Pozice pro interní jednotku: 1x tenký disk ODD 1x vyměnitelný disk SATA HDD nebo 1x zásuvka M.2 SSD 2x 3,5” Grafická karta: integrována grafika Intel® UHD 770 Audio: kodek Realtek ALC3252 Síť: Ano, GbE Bezdrátová síť: Ne Klávesnice: kabelová HP USB Slim 320K Myš: kabelová HP optical mouse 125 Správa zabezpečení: podpora visacích zámků na šasi a lankových zámků, integrovaný bezpečnostní čip TPM 2.0 Čtečka paměťových karet: Ne Napájení: 260 W Platinum Přední porty: 1x kombinovaný konektor pro sluchátka/mikrofon 4x SuperSpeed USB Type-A s přenosovou rychlostí signálu 10Gb/s 1x SuperSpeed USB Type-C® s přenosovou rychlostí signálu 20Gb/s Zadní porty: 1x zvukový vstup/výstup 1x RJ-45 1x HDMI 1.4 3x SuperSpeed USB Type-A s přenosovou rychlostí signálu 5Gb/s 2x DisplayPort™ 1.4 3x USB Type-A s přenosovou rychlostí signálu 480Mb/s 1x napájecí konektor Rozšiřující sloty: 1x M.2 2230 2x PCIe 3 x1 1x PCIe 3 x16 (zapojeno jako x4) 2x M.2 2280 1x PCIe 4 x16 Barva: černá Rozměry: 33,7x30,8x15,5cm Hmotnost: 6,15kg Záruka: 3 rokyParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.