HP PA-1121-62HE Adaptér 19.5V 6.15A 120W 4,5mm 3,0mm
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Záruka 1 rok Role produktu v poskytování el.energie AC adaptér , Převádí síťové napětí a proud na nízké DC za účelem napájení přenosných zařízení Oblast, ve které je zařízení možné použít 110-240V , Dodávané s typem el.zástrčky krajiny, do které je produkt doručovaný Napeti 19,5 V Vaha 479 g Rozmery 148 mm x 75 mm x 26 mm Tvar Obdélníkový tvar Porty pro nabíječku baterie 0 Výrobce Toto je originalní výrobek OEM HP nahrazuje: 677762-003 693709-001 710415-001 709984-001 HSTNN-LA25 PA-1121-62HE PA-1121-62HJ vhodné pro: HP ENVY TouchSmart 15 17 M7: 15-j051nr, 15-j054ca, 15-j059nr, 15-j078ca, 15-j092nr, 15-j151nr, 15-j154ca, 15-j178ca ; 17-j021nr, 17-j029nr, 17-j041nr, 17-j070ca, 17-j073ca, 17-j083ca, 17-j092nr, 17-j141nr, 17-j150ca, 17-j170ca, 17-j173ca, 17-j181nr, 17t-j000, 17t-j003; M7-j078ca, M7-j178ca HP Pavilion TouchSmart 15: 15-n267ca HP ENVY 15 HP ENVY 15-J003xx, 15-J051nr, 15-J078ca, M7-J078ca HP ENVY 15-J054ca, 15-J059nr, 15-J092nr HP ENVY 17 HP ENVY 17-j020ss,17-J021nr, 17-J029nr,17-J070ca, 17-J073ca,17-J083ca, 17-J092nr HP ENVY Leap Motion 17-J170ca SE, 17-j101tx TS SE HP ENVY Quad Edition 17T-J000, 17T-J100 HP ENVY Select 17T-J100 HP Envy 17-j000/17-j100/17t-j100 Series HP Envy 17-j000 CTO, 17-j000eb, 17-j000eo, 17-j000er, 17-j000so, 17-j001eb, 17-j001eo, 17-j001er, 17-j001sg, 17-j001tx, 17-j002eo, 17-j002er, 17-j002tx, 17-j003ea HP Envy TouchSmart 15-j001tx, 15-j002tx, 15-j003tx, 15-j005tx, 15-j006tx, 15-j007tx, 15-j008tx, 15-j010tx, 15-j011tx, 15-j012tx, 15-j013txParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.