HP AC adapter 65W (4, 5mm + redukce 7, 4mm)

- 18%

ilustrační foto

HP AC adapter 65W (4, 5mm + redukce 7, 4mm)
HP AC adapter 65W (4, 5mm + redukce 7, 4mm)
HP AC adapter 65W (4, 5mm + redukce 7, 4mm)
HP AC adapter 65W (4, 5mm + redukce 7, 4mm)
Obj. číslo
3353966
OEM
H6Y89AA#ABB
Výrobce
HP
Věrnostní body: 25
4 hodnocení
Skladem 11 ks, v pátek u Vás

629 Kč

513 Kč

424 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 513 Kč
Skladem 11 ks, v pátek u Vás

513 Kč

629 Kč

424 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

HP AC adaptér 65W

EAN: 887758607565

Optimální výkon pro váš notebook

Tento praktický a přenosný zdroj napájení je určený pro mobilní prostředí. Jeho výkon 65 W zajišťuje optimální výkon vašeho systému.

Kompaktní a cestovní přítel

Díky svému kompaktnímu designu je tento adaptér ideálním společníkem na cesty.

Široká kompatibilita

  • HP ChromeBook 14
  • HP Spectre 13 Pro, HP Spectre x2 Pro
  • HP EliteBook Folio 1040 Notebook PCs
  • HP 215, 240 G2, 242 G1, 245 G2, 250 G2, 255 G2 Notebook PCs
  • HP ProBook Notebook PCs
  • HP EliteBook 8XX, Folio 9470m, Revolve 810, 2XXXp, 84XXp, and 85XXp Notebook PCs
  • HP ZBook 14, EliteBook 84XXw Mobile Workstations
  • HP Mini 51XX, HP 31XXm, HP 240, 246, 248, 340, 250, 255, 430, 431, 435, 436, 450, 455, 630, 631, 635, 636, 650, and 655 Notebook PCs
  • HP mt20, mt40, mt41, and HP ProBook 6360t Thin Clients

Specifikace

Hmotnost: 280 g

Rozměry: 4,7 x 2,8 x 10,6 cm

Co je obsaženo v krabici

  • Napájecí adaptér 65 W (AC)
  • Napájecí kabel
  • Záruční brožura

Záruka

Doba platnosti záruky na adaptéry notebooků HP Business je jeden rok s výměnou částí.

Parametry

Typ příslušenství
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29261 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.