HP PC ProDesk 600G6 DM 35W i5-10500T, 1x8GB, 256GB M.2 NVMe, Intel HD, WiFi6+BT, usb kl. a myš, 65W, 2xDP, Win11Pro DWN10
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP PC ProDesk 600G6 DM 35W i5-10500T
Operační systém: Windows 11 Pro 64-bit DWN 10
Procesor: Intel Core™ i5-10500T (2,30 GHz max. 3,80 GHz, 12 MB mezipaměti, 8 jader)
Čipová sada: Intel Q470
Základní deska: Daario
Specifikace paměti
Paměť: 8 GB DDR4 2666 MHz (1× 8 GB)
Paměťové sloty: 2 SODIMM
Maximální paměť: Možnost rozšíření na 64 GB
Specifikace disku
Pevný disk: 256 GB M.2 SSD PCIe NVMe
Optická jednotka: Neobsahuje
Čtečka paměťových karet: Neobsahuje
Pozice interních jednotek
- 1× M.2 SSD 2280 (obsazená)
- 1× M.2 SSD 2280 (volná)
- 1× 2,5" (volná, obsahuje rámeček na disk)
Funkce systému
Grafická karta: Intel UHD 630
Zvuk: Integrovaná zvuková karta, Interní reproduktor
Síťové rozhraní: Integrovaná síťová karta Intel I219LM 10/100/1000, Bezdrátová karta Intel AX201 WiFi 6 ax (2x2) s Bluetooth 5.0
Porty a konektory
- 1× USB-C 3.2 Gen 2 (přenosová rychlost signálu 10 Gb/s)
- 3× USB 3.2 Gen 2 (přenosová rychlost signálu 10 Gb/s)
- 3× USB 3.2 Gen 1 (přenosová rychlost signálu 5 Gb/s)
- 2× USB 2.0
- 1× kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
- 1× RJ-45 (LAN)
Videokonektory
2× DisplayPort 1.4
Rozšiřující sloty
- 2× M.2 2280/2230 pro SSD disk (1× obsazený)
- 1× M.2 2230 (obsazený - WiFi karta)
Obsah balení
Klávesnice: USB klávesnice
Myš: USB myš
Parametry produktu
Rozměry produktu (š x h x v): 17,7 × 17,5 × 3,4 cm
Hmotnost produktu: 1,24 kg
Provedení: Mini PC
Požadavky na napájení: Externí 65 W zdroj s účinností až 89%
Záruka
3 roky na místě
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.