i-tec USB-C Metal Ergonomic 4K 3x Display Docking Station + Power Delivery 85 W
2 247 Kč
1 923 Kč
1 589 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iTec USB-C Metal Ergonomic 4K 3x Display Docking Station + Power Delivery 85 W
EAN: 8595611703676
Popis produktu
Prezentujeme vám ergonomickou kovovou dokovací stanici USB-C. Tato stanice je kompatibilní s jakýmkoliv notebookem vybaveným portem USB-C nebo Thunderbolt 3.
Stanice podporuje až tři externí monitory a nabízí napájení až 85W.
Díky svému designu ji lze použít i jako podstavec pro notebook.
Vlastnosti
- Podporuje až tři externí monitory
- Power delivery: až 85 W
- Porty: DisplayPort, HDMI, VGA, 2x USB 3.0, 2x USB 2.0
- Gigabitový Ethernet RJ-45
- Čtečky karet SD a microSD
- Kovové provedení
Specifikace
- Integrovaný USB-C kabel pro připojení k zařízení (60 cm)
- Technologie dokovací stanice: USB-C (MST)
- Video porty: DisplayPort, HDMI, VGA
- Rozlišení: až 4K/30Hz pro Display Port nebo HDMI, až 1080p/60Hz pro VGA
- 1x USB-C port PD (pouze power delivery)
- 1x Ethernet GLAN RJ-45 port
- 1x SD slot, 1x microSD slot, 1x 3,5mm Audio kombo port
- Podporované OS: Windows 10, macOS, Android, Chrome OS Google, Linux
- Rozměry produktu: 269 x 84 x 23 mm
- Hmotnost produktu: 324 g
Poznámka
Operační systém macOS nepodporuje technologii Multi Stream Transport (MST). Při připojení k macOS bude na všech připojených monitorech promítnut stejný obraz.
Hardwarové požadavky
- Zařízení s volným USB-C nebo Thunderbolt™3 portem
- Zařízení s volným USB-C nebo Thunderbolt™3 portem s podporou „Power Delivery“ pro funkci Power Delivery
- Zařízení s volným USB-C portem s podporou “DisplayPort Alternate Mode” nebo Thunderbolt™3 portem pro video výstup
Obsah balení
- Produkt
- Manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.