AXAGON HMC-5, USB 3.2 Gen 1 hub, porty 2x USB-A, HDMI, SD/microSD slot, PD 100W, kabel USB-C 20cm
859 Kč
799 Kč
660 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AXAGON HMC-5, USB 3.2 Gen 1 hub
AXAGON HMC-5 je multiportový USB-C 3.2 Gen 1 hub. Rozšíří vaše zařízení o čtyři porty a čtečku SD/microSD karet.
Hlavní výhody
- Dva USB výstupy s USB-A konektory.
- Podpora napájení notebooku pomocí technologie Power Delivery.
- HDMI výstup pro kvalitní obraz až do rozlišení 4K/30Hz Ultra HD.
- Čtečka karet podporuje všechny verze SD a microSD karet včetně SDXC a microSDXC.
Design a užití
Hub je vyroben z elegantního hliníku, který zajišťuje odolnost a kvalitní chlazení. Díky jemně strukturovanému povrchu na něm nezůstávají otisky prstů.
Připojení a kompatibilita
AXAGON HMC-5 je kompatibilní s Thunderbolt 3 a zpětně kompatibilní s USB 3.1 Gen 1 / USB 3.0 a USB 2.0. Díky funkcím Plug and Play a Hot Plug je zapojení hubu velmi jednoduché.
USB výstupy
Hub nabízí dva SuperSpeed USB porty, konektor USB-A female a USB type C Power Delivery port (jen nabíjení), konektor USB-C female.
HDMI výstup
HDMI výstup podporuje maximální rozlišení 4K / 4096 x 2160 při 30 Hz.
Čtečka karet
Čtečka karet má dva sloty - slot Micro SD a slot SD. Podporuje tyto specifikace flash karet: SD 1.0/1.1, SD 2.0, SD 3.0, MMC a eMMC 3.x /4.0 / 4.1 / 4.2 / 4.3 / 4.4 / 4.5 / 5.0 (8-bit).
Power Delivery
AXAGON HMC-5 podporuje Power Delivery 3.0 - průchozí napájení zařízení ze síťového adaptéru přes USB-C hub. Maximální výkon napájení přes PD USB-C výstup hubu je 100W - 20V/5A.
Podporované operační systémy
Hub je kompatibilní s Microsoft Windows 10, 11, Mac OS, Linux, Android a Chrome OS.
Balení obsahuje
- USB-C hub s kabelem napevno délky 20 cm
- Multijazyčný manuál CZ/DE/DK/ENG/ESP/FIN/FR/GR/HR/HU/IT/NL/PL/PT/RO/RU/SK/SWE/BG/CN/TR/ARA
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.