iGET Blackview GBV8900 Orange - Odolný telefon 6.5" FHD+ IPS/1080x2400/Octa-core/8GB/256GB/10000 mAh/Android 13/černá
8 499 Kč
7 835 Kč
6 475 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Odolný telefon iGET Blackview GBV8900 Thermo přináší unikátní spojení odolného telefonu s termokamerou FLIR. Má paměť 8 GB RAM + 256 GB ROM. Za pomoci paměťové karty jej můžete rozšířit až o 1 TB. Do výbavy dostal zadní fotoaparáty s rozlišením 64 Mpx + 5 Mpx. Jako všechny odolné telefony iGET disponuje krytím IP68, IP69K a vojenskou certifikací MIL-STD-810H, takže se nelekne deště, prachu ani otřesů. 6,5" IPS displej v FHD+ kvalitě je krytý odolným sklem nové generace, má tedy zvýšenou odolnost vůči oděrkám a škrábancům. Baterie má kapacitu 10 000 mAh. Má dva sloty na SIM kartu a díky OTG z něj můžete udělat záložní powerbanku. Technické parametry Operační systém: Google Android 13 Jazyk: CZ, SK a další Procesor: MediaTek Helio P90 Paměť RAM: 256 GB Paměť interní: 8 GB Displej: 6.5" FHD+ IPS Rozlišení: 1080*2400 20:9, DUAL SIM: Ano Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac Kamera: přední 16 Mpx, zadní 64 + 5 Mpx Termokamera: Ano Ovládání: Dotykové OTG: Ano G-Sensor: Ano Notifikační dioda: Ne Rozšiřitelnost: 2x nano SIM Video: mp4, 3gp, 3gpp, avi, x-flv Audio: ogg , aac, imy, amr, x-flac, mp3 Obrázky: jpg, png, gif, bmp Email: Podporováno Komunikace: MSN, Skype, Google Talk, email, webový prohlížeč, Youtube atd. Bluetooth: 5.0 FM rádio: Ano GPS: Ano GLONASS: Ano BEIDOU: Ano Galileo: Ano NFC: Ano Barva: Oranžová Baterie: 10 000 mAh Napájecí adaptér: až 9 V 3.3 A Rychlé nabíjení: Ano Doba provozu: Až 70h volání Hmotnost telefonu: 398 g Hmotnost celého balení: 724 g Rozměry zařízení: 172,4 x 82,2 x 19,8 mm (šířka x výška x hloubka) Rozměry krabice: 198 x 198 x 41 mm (výška x šířka x hloubka) Obsah balení 1x mobilní telefon iGET BLACKVIEW GBV 8900 Thermo 1x prodloužený USB-C – USB kabel pro připojení k PC a k nabíječce 1x napájecí adaptér s USB 1x uživatelský manuál v CZ/SK/DE/EN/PLParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.