iGET BLACKVIEW TAB G15 Pro Silver - 10.51" FHD+ IPS/1200x1920/LTE/Octa-core/8GB+256GB/8280mAh/Android 12/pouzdro/stříbrn
5 499 Kč
4 987 Kč
4 121 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Představujeme vám nový iGET Blackview TAB G15 Pro, lehký, pevný, výkonný a především nekompromisně stylový. Zaujme vás jak svým provedením z lehkých hliníkových slitin, tak svým vybavením, mezi které patří velikost displeje 10.5" 2K, paměť 8 GB RAM (kterou je možné softwarově rozšířit o dalších 6 GB na celkových 14 GB RAM) + 256 GB ROM, baterie o kapacitě 8280 mAh, 18W rychlé nabíjení, podpora 4G nebo osmijádrový procesor T606. iGET Blackview TAB G15 Pro ocení především milovníci filmů a seriálů, neboť díky úrovni L1 systému Widevine vždy přehrajete videa v plném rozlišení FullHD. Technické parametry Operační systém: Android 12 Jazyk: CZ, SK a další Procesor: Unisoc UMS9230, 1,6 GHz, Octa-core Paměť RAM: 8 GB Paměť interní: 256 GB Displej: 10.51" FHD+ IPS (83% pokrytí) Rozlišení: 1200 x 1920 px, PPI 215, 16:10 DUAL SIM: Ano Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac Podpora Wi-Fi volání: Ano Kamera: 8 Mpx (f2.0) přední, 13 Mpx (f2.2) zadní Video: 1080p 60 fps Ovládání: Dotykové OTG: Ano G-Sensor: Ano Notifikační dioda: Ne Video: 3GP, MP4, AVI, 3GP, 3GPP, X-FLV, MOV, VOB, WMV Audio: MP2, MP3, OGG, AAC, WMA, FLAC, MIDI Obrázky: JPG, GIF, BMP, PNG, TIF Komunikace: Skype, Google Talk, email, webový prohlížeč, Youtube atd. Data: LTE Rozšiřitelnost: Až o 1TB TF kartou Bluetooth verze: 5.0 Jack 3,5mm: Ano Duální reproduktory: 1.0 W FM rádio: Ano Barva: Stříbrná Baterie: Li-Pol 8 280 mAh Napájecí adaptér: 9V (2A) Bezdrátové nabíjení: Ne Rychlonabíjení: Ano 18 W Doba provozu: Až 34 hodin běžného provozu Hmotnost tabletu: 525 g Hmotnost celého balení: 1150 g Rozměry zařízení: 246 x 162 x 7.3 mm (šířka x výška x hloubka) Rozměry krabice: 267 x 186 x 53 mm (výška x šířka x hloubka) Obsah balení 1x tablet iGET BLACKVIEW TAB G15 Pro Silver 1x USB-C kabel pro připojení k PC a nabíječce 1x napájecí adaptér s USB 1x uživatelský manuál v CZ/SK/DE/EN/PL 1x ochranné sklo 1x flipové pouzdroParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.