iGET Blackview TAB G7 Wifi
2 375 Kč
2 342 Kč
1 936 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iGET Blackview TAB G7 Wifi
EAN: 6931548310990
Vzhled, který zapůsobí
Tab G7 WiFi vyniká svým prémiovým designem.
Charakterizuje ho hladký povrch a tenké tělo.
Matný lak a moderně zaoblené rohy dodávají tabletu eleganci.
Displej, který změní váš pohled na svět
10,1" HD+ displej zobrazuje svět v nových barvách.
Hladké přechody barev jsou srovnatelné s realitou.
Výkon pro větší účinnost a plynulost
Čtyřjádrový procesor Rockchip RK3326S zvládne vše bez problémů.
Plynulé streamování videí, rychlé spouštění aplikací a hladké fungování více úloh najednou.
Rozšíření bez dalších nákladů
Tab G7 WiFi má 3 GB RAM, které lze rozšířit až na 5 GB.
Technologie Memory Expansion umožňuje otevření více aplikací najednou a plynulé přepínání mezi nimi.
Funguje celý den i celou noc
6580mAh baterie s opravdu dlouhou výdrží.
Tab G7 WiFi slibuje delší a spolehlivější podporu každý den.
Živá hudba podobně jako na koncertě
Duální reproduktory s chytrým systémem PA.
Vykresluje akustické detaily a široký záběr tónů od čistých výšek, po hluboké basy.
Zachyťte všechny nezapomenutelné momenty
2 MPx přední a 5 MPx zadní kamera.
Pozvednete své fotky na vyšší úroveň.
Technické specifikace
- Operační systém: Google Android 12 (Doke OS3.0)
- Jazyk: CZ, SK a další
- Procesor: Rockchip RK3326S, 1.5 GHz, Quad-core
- Paměť RAM: 3 GB
- Paměť interní: 64 GB
- Displej: 10.1" HD+ IPS (79% pokrytí)
- Rozlišení: 800 x 1280 px 16:10
- Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/
- Podpora Wi-Fi volání: Ano
- Kamera: 2.0 Mpx přední, 5.0 Mpx zadní
- Video: 1080P 60fps
- H.264, H.265/HEVC, VP-9
- Ovládání: Dotykové
- OTG: Ano
- G-Sensor: Ano
- Bluetooth verze: 4.2
- Barva: Šedá
- Baterie: Li-Pol 6580 mAh
- Napájecí adaptér: 5 V (2 A)
- Doba provozu: Až 16 hodin běžného provozu
- Hmotnost tabletu: 520,5 g
- Rozměry zařízení: 247 x 163 x 9.9 mm (šířka x výška x hloubka)
Obsah balení
- tablet iGET BLACKVIEW TAB G7 Wifi Greyt
- USB-C – USB kabel pro připojení k PC a k nabíječce
- napájecí adaptér s USB
- uživatelský manuál v CZ/SK/DE/EN/PL
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.