Jabra Evolve2 Buds/Stereo/ANC/USB/BT/Bezdrát/MS/Černá
8 572 Kč
7 217 Kč
5 965 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Evolve2 Buds + nabíjecí podložka Profesionální hovory v kapesním vydání. Skutečně bezdrátová pecková sluchátka navržená pro hybridní práci. Aktivní potlačení okolního hluku (ANC): Ano MultiSensor Voice: 4 mikrofony, 2 jednotky VPU (snímač vedení kostí), algoritmy Jabra HearThrough: Ano Protihluková izolace: Ano Vyrovnávání tlaku v uchu: Ano Redukce hluku větru: Ano Velikost reproduktoru: 6 mm Šířka pásma reproduktoru (hudební režim): 20 Hz – 20000 Hz Šířka pásma reproduktoru (režim hovoru): 80 Hz – 8 000 Hz Podporované zvukové kodeky: AAC, SBC Ochrana sluchu: PeakStop, Hluk při práci v EU, G616 Typ mikrofonu: MEMS Počet mikrofonů: 6 Šířka pásma mikrofonu: 80 Hz – 8 000 Hz Provedení: Skutečně bezdrátová pecková sluchátka Gelové nástavce: Velké, střední, malé Materiál EarGels: Silikon Mono režim: Ano Celková výdrž baterie s funkcí ANC (pecková sluchátka a nabíjecí pouzdro): Až 33 hodin Doba přehrávání hudby s vypnutou funkcí ANC (pecková sluchátka): Až 10 hodin Doba přehrávání hudby se zapnutou funkcí ANC (pecková sluchátka): Až 8 hodin Doba hovoru (pecková sluchátka): Až 5 hodin Nabíjení pomocí kabelu: USB-C Bezdrátové nabíjení: Ano Doba nabíjení: Až 120 minut Rychlé nabíjení: 5 minut vám poskytne až 1 hodinu Pohotovostní doba: Do 292 dnů Režim spánku: Ano Typ baterie: Dobíjecí lithium-iontová baterie Možnosti připojení: Adaptér USB-A Bluetooth, Bluetooth Verze Bluetooth: 5.2 Pracovní dosah: Až 20 m Spárovaná zařízení: Až 8 zařízení Bluetooth Současná připojení přes Bluetooth: 2 Automatické pozastavení hudby: Ano Automatické zapínání: Ano Automatické vypnutí: Ano Rozměry hlavní jednotky (Š × V × H): 19×16×18 mm Rozměry nabíjecího pouzdra (Š × V × H): 75×38×28 mm Hmotnost peckových sluchátek (jedno peckové sluchátko): 5,4 g Hmotnost (nabíjecí pouzdro): 52 g Délka kabelu USB: 30 cm Stupeň krytí IP: IP57 TCO Certified: AnoParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.