Kensington Countour 2.0 brašna na notebook 15,6"

- 12%

ilustrační foto

Kensington Countour 2.0 brašna na notebook 15,6"
Obj. číslo
AH2962000429
OEM
K60386EU
Výrobce
KENSINGTON
Věrnostní body: 121
0 hodnocení
Skladem 3 ks, ve čtvrtek u Vás

2 747 Kč

2 420 Kč

2 000 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 420 Kč
Skladem 3 ks, ve čtvrtek u Vás

2 420 Kč

2 747 Kč

2 000 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Brašna Kensington Contour 2.0 Business Laptop Briefcase na notebooky 15.6\" je praktická, bezpečná, elegantní, odolná a urychlující odbavení na kontrolních stanovištích TSA, byla schválena ergonomy a je dokonalou brašnou pro notebooky pro mobilní profesionály. Má tvarovaný díl, který obepíná tělo a při správném nošení posouvá váhu blíž k těžišti. Provedení schválené ergonomy rovnoměrně rozkládá zatížení a zvyšuje pohodlí. Speciálně umístěné kapsy pomáhají rovnoměrně rozmísitt hmotnost a vyvážit obsah batohu Polstrované ucho je další možností, jak batoh nosit Bezpečnostní přihrádka pro notebook má Neroztrhnutelný zip a chrání notebook nebo tablet před neoprávněným vniknutím Zabezpečená kapsa pro předměty s RFID chrání kreditní karty, cestovní pasy a ostatní předměty vybavené čipem pro RFID před neoprávněným skenováním Umožňuje uložení notebooku s úhlopříčkou až 15,6\"\", tabletu s úhlopříčkou 9,7\"\" a spousty složek Pás pro upevnění na kufr s kolečky a kapsy se snadným přístupem zvyšují pohodlí při cestování.

Parametry

Typ brašny
Barva brašny
Materiál brašny
Voděodolnost vnější brašny
Uzamykatelnost brašny
Brašna pro 7" ntb
Brašna pro 9" ntb
Brašna pro 10" ntb
Brašna pro 11" ntb
Brašna pro 12" ntb
Brašna pro 13" ntb
Brašna pro 14" ntb
Brašna pro 15" ntb

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Doprava zdarma již od 1 199 Kč
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.