LED CREE ZOOM svítilna Bailong XML T6 COB
297 Kč
273 Kč
226 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LED CREE ZOOM svítilna Bailong XML T6 COB umožňuje zvolit jeden ze čtyř režimů svícení:
- Dioda CREE XM-L T6 - 100% a 50% výkon
- COB LED - bílé světlo a pulzující
Technické specifikace:
- Vyrobeno z vysoce kvalitních materiálů
- Výrobce: Bailong®
- Model: W547-T6
- Pouzdro: letecký hliník
- Potaženo eloxovaným povlakem
- Typ diody: CREE XM-L T6
- Dosah: 400m
- Životnost LED: až 100 000 hodin
- Funkce zoom - výsuvný
- Pracovní režim: 100%, 50%, COB- konstantní a pulzující
- Třída voděodolnosti: IPX4
- Protiskluzový povrch zabraňuje sklouznutí svítilny v ruce
- Ergonomická a pohodlná rukojeť
- Utěsněno systémem o-kroužků
- Odolný povětrnostním vlivům
- Odolné vůči nárazům
- Napájení: 1 x dobíjecí baterie / 18650 článek
- Nabíjení: USB kabel
- Pogumovaný spínač
- Má praktickou šňůrku na zavěšení
- Hmotnost (bez článku): 94g
- Výrobek je certifikován CE
Rozměry:
- Délka: 13,3 cm
- Délka s prodlouženým zoomem: 15 cm
- Průměr: 3 cm
- Průměr čočky: 2,5 cm
- Průměr zad: 2,5 cm
Sada obsahuje:
- Svítilna W547-T6
- 1x baterie 18650
- USB kabel
- Originální balení
Parametry
Recenze produktu LED CREE ZOOM svítilna Bailong XML T6 COB
Tyto recenze napsali zákazníci, kteří si tento produkt zakoupili přes TonerPartner.cz nebo přes Heureka.cz
Dostačující LED svítilna s COB bočním světlem, zoomem a možností nabíjení přes USB přímo ve svítilně. Kvalita odpovídá ceně.
Za rozumnou cenu svítilna se zoomem a COB na akumulátor 18650. Dodává se i včetně akumulátoru.
Subjektivně má svítilna na hlavní LED reflektor trochu menší svítivost než naše ostatní podobné svítilny, ale tato má zase boční COB světlo :-) Takže doporučuji. Kvalita zpracování je odpovídající a podobná jako u jiných takových svítilen...
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.