Lenovo IdeaPad 5 PRO 14ARP8 Ryzen 7 7735HS/16GB/SSD 1TB/14"/2,8K/IPS/AG/400 nitů/120Hz/WIN11 Home/stříbrná
24 007 Kč
19 841 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Produkt: LENOVO IDEAPAD 5 PRO Modelová řada: IdeaPad 5 Pro 14ARP8 Použité materiály: kovové šasi = hliníkové Barva: Arctic Grey = stříbrná (stříbrný interier) Part number: 83AN0008CK Model type: 83AN Chipset: AMD System-On-Chip Platform Procesor: AMD Ryzen™ 7 7735HS (8-Cores / 16-Threads, 3.2 až 4.75GHz, 4MB L2 / 16MB L3) Paměť/volný slot: 16GB LPDDR5x-6400 soldered on-board, 16GB max., nemá SoDIMM slot Úložiště: SSD 1TB M.2 2242 PCIe® 4.0x4 NVMe® Možnosti úložiště: 1x drive max., M.2 SSD, 2242 nebo 2280 (1TB max.) Čtečka paměťových karet: ANO, 4-in-1 (MMC,SD,SDHC,SDXC) Optická mechanika: bez mechaniky Grafika: integrovaná na chipsetu = AMD Radeon™ 680M Graphics Displej: 14", 2.8K (2880x1800), IPS, 400nitů antireflexní, 120Hz, 16:10, 1500:1, 100% sRGB, 4x 85° pozorovací úhly, Eyesafe® Certified 2.0 Dotykový displej: ne Webkamera: ANO, integrovaná nad displejem, ToF, FHD 1080p & IR, fixed focus, s bezpečnostní krytkou Audio: HD Audio Realtek® ALC3306 kodek, stereo reproduktory 2x 2W s optimalizací Dolby® Atmos®, duální mikrofon, 3.5mm audio combo-jack Polohovací zařízení: touchpad, beztlačítkový, skleněný, multitouch s podporou Precision TouchPad (PTP), 75x120mm Numerická klávesnice: ne Podsvícená klávesnice: ANO CZ/SK rozložení Čtečka otisku prstů: ne Bezpečnostní chip: FW TPM 2.0 na chipsetu Komunikace: Bluetooth 5.1, media card reader Síť: nemá on-board ethernet, Wi-Fi® 6E, 11ax 2x2 Porty: 1x USB-C® 3.2 Gen2 (PowerDelivery 3.0, DP™ 1.4a, data transfer), 1x USB4® 40Gbps (data transfer, Power Delivery 3.0, DP™ 1.4a), 2x USB 3.2 Gen1 (1x always on), HDMI® 2.1 (až 4K/60Hz), card reader, 3,5mm audio combo-jack Operační systém: Microsoft Windows® 11 Home, licencováno na CZ/SK/ENG jazykové mutace Baterie: integrovaná, 75Wh s funkcí Rapid Charge Express (za 15 minut nabíjení až 3 hodiny práce) Výdrž baterie: až 16,5 hodiny práce podle MobileMark® 2018/při 200 nitech, až 22 hodin přehrávání lokálního videa 1080p při 150 nitech Napájení. 100W USB-C® Slim (3-pin) Hmotnost: 1,46 kg Rozměry: 312 x 221 x 15.99 mm Certifikace: ENERGY STAR® 8.0, EPEAT™ Gold Registered, ErP Lot 6, ErP Lot 26, RoHS compliant, Eyesafe® Certified 2.0, TÜV Rheinland® Low Blue Light (HW řešení), MIL-STD-810H military test (prošel 21 testy) Záruka: 2 roky kurýrem nebo carry-in Obrázek má pouze informativní charakter a nemusí nutně zobrazovat avizovaný model.Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.